Hotel-pension op Paros gezocht
#1
Een vriendin van mij zit op Naxos en gaat morgen naar Paros. Heeft iemand op de valreep nog een ultieme tip voor onderdak? Ik zat jaaaaaren geleden in Naoussa en vond dat erg leuk maar geen idee meer waar we toen logeerden. Andere plaatsen ook welkom.
Quote
#2
Heb een aantal jaar geleden gelogeerd in Margaritas house in Naoussa. Leuk familiehotel
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Gr. Anoushka
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Beste Corry,

Ik kan je Hotel Fotilia aanbevelen, hierbij de website.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Kalo vradi,

Dick
Quote
#4
Van een forumbezoeker kreeg ik deze linkL
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wellicht ook voor anderen interessant.
Quote
#5
Twee jaar geleden hebben wij tijdens het eilandhoppen enkele dagen gelogeerd in Frangisco's Inn in Paroikia, vlakbij de haven.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






In Aliki
Quote
#7
@Dirk

Die site is niet echt up to date de prijslijst is van 2006 en de laatste reactie in het gastenboek is zelfs van 2003.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wandelen: Paros of Naxos? kielaa 15 9.976 19 November 2014, 22:23
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)