Grieksegids nieuws
Kreta Reporter
#1
Shocked 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik ben dus één van de gelukkigen en mag als derde Reporter aan de slag. Na heel lang aftellen is het zondagnacht dan eindelijk zover! We vliegen naar Kreta en ik weet zeker dat het een onvergetelijke week gaat worden! Big Grin

Alles is voor ons geregeld, vlucht, auto, hotel, een gids, tot zelfs een ontmoeting met de burgemeester van Hersonissos! WAT EEN SUPER PRIJS!!!!!

Voor degene die het leuk vinden om de dagelijkse korte berichten te volgen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Verder zal ik op lootje.reismee.nl een verslag van dag tot dag bijhouden. Dit verslag zal uiteindelijk door Zoover gepubliceerd worden.

We hebben al zoveel plannen om te doen dat ik vrees dat 8 dagen tekort zijn. Volgend jaar dan maar nog een keer gaan..... lovegreece

Groetjes Louise
Quote
#2
Gefeliciteerd Lootje.
De "slechte" kanten van Griekenland/Kreta horen we dagelijks.
Ben jij op zoek naar de positieve kant ?!
Je zult inderdaad aan 8 dagen niet genoeg hebben.
Veel plezier !
Quote
#3
Ik ervaar zelf ook helemaal niets negatiefs aan Griekenland dus natuurlijk zullen mij stukjes dan ook positief zijn!
Quote
#4
Leuk hoor Lootje,
Ga je het hele eiland bekijken ? Of alleen de noord/oost kant ..
Veel plezier!!
Quote
#5
Het liefst het hele eiland, maar daar is NOOIT genoeg tijd voor.
Quote
#6
Ik ben benieuwd naar je verhalen :) veel plezier!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)