stakingen, sluiting of ander ongemak...?
#1
Ik vertrek as. maandag (24/9) naar Kreta i.v.m. overlijden. Zijn er nog "onvoorziene omstandigheden" waar ik rekening mee dien te houden? Ik meen dat alle nieuws (radio, tv, kranten?) maandag staakt, maar daar heb ik dan weinig last van. Hoe zit het met winkels, benzinepompen, autoverhuur e.d.? Ik moet van Herakleion richting Amourgieles en vandaar naar Damania.
Weet iemand mij iets meer te vertellen?
Bij voorbaat dank.

Gr. F
Quote
#2
Staat hier iets bij. Weet niet wanneer je terug gaat, nu is nog alles normaal. Sterkte met je onverwachte reis.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hartelijk bedankt Arthur. Hoop dat ´t voorlopig even rustig blijft. Terugreis is nog onbekend, er is veel af te handelen. Heb ´livingingreece´ op bureaublad gekoppeld en zal dit in de gaten houden.
Wie weet, kan ik er nog een (vrije) dag tussenuit, mogelijk kom 'k je nog tegen ...
Nogmaals, Hartelijk bedankt.

F.
Quote
#4
Sterkte Fyfika,

dit is niet een reden waarom je naar het prachtige Griekenland wil gaan...

Petra
Quote
#5
Zijn er stakingen voorzien voor de eerste helft van oktober? We gaan naar Athene en omstreken.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#6
(20 September 2012, 09:49)Bob Rempetis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zijn er stakingen voorzien voor de eerste helft van oktober? We gaan naar Athene en omstreken.

Voorlopig alleen de Atheense rechters:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zolang dat je het daar dus niet aan de stok krijgt met het gerecht Tongue, hoef je je nog niet te veel zorgen te maken. Big Grin
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
@ vlagreco: tja, als rebetis verkeer je al eens in onguur gezelschap dus hoop ik dat daar geen vodden van komen. Whoehahaaaa Tongue
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#8
Even in de gaten houden, donderdag 18 oktober komt weer een algemene staking, dat wil niet zeggen dat alles doorgaat, kijk even wat voor jullie belangrijk is
.Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
Ook de vliegvelden? Wij krijgen namelijk bezoek uit Nederland.....
Quote
#10
@Sofia, hebben jou gasten al iets van hun touroperater of luchtvaartmaatschappij gehoord in NL over de staking in Griekenland morgen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Zelfs de KTEL bussen reden vandaag niet aan de oostkant, weinig taxi's, veel winkels dicht uit solidariteit en natuurlijk alles dicht waar een ambtenaar zit.(als ze al wat doen)
Hoe was het op de andere eilanden en het vaste land ???
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
(18 October 2012, 16:37)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zelfs de KTEL bussen reden vandaag niet aan de oostkant, weinig taxi's, veel winkels dicht uit solidariteit en natuurlijk alles dicht waar een ambtenaar zit.(als ze al wat doen)
Hoe was het op de andere eilanden en het vaste land ???

Hoi Arthur,

Hier eigenlijk niets van gemerkt zelfs de bus is voorbij gekomen en de landbouwers zijn druk met de katoenoogst. Zelf heb ik geen tijd om naar Drama te gaan ben druk met het bouwen van een dak en moet dus van het mooie weer gebruik maken.
Wat die ambtenaren betreft daar hebben ze toch facebook voor uitgevonden??

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#13
Onze vrienden hadden 4 uur vertraging, maar was wel duidelijk uitgelegd dus dat was wel prettig, verder alles goed gegaan ;)
Quote
#14
Goede avond

Hier in Rethymon was alles gewoon aan het werk, nou ja, OTE dus niet,en het belasting kantoor??? was te ver wandelen om te gaan bekijkenBig Grin
maar de winkels, bussen, taxi's, banken en winkels waren geopend. Wel waren een een stel oproerkraaiers bij het stadhuis, en meer politieHuh
Zij begrijpen schijnbaar NOG steeds niet dat elke dag staken véél geld kost, wat wéér betekend dat er een NOG groter tekort komtExclamation
Ons vaste tank adres was ook dicht, nou ja dan maar naar de buurman, en die spint er garen bijDodgy
Op de markt hier nog steeds absurde prijzen, en overal het zelfde, terwijl op het vaste land het nog niet de helft kost, terwijl de produkten van HIER komen????? dus dat fabeltje dat het transport zo duur is, gaat er bij ons NIET in, het is gewoon protectie van de markt. geen wonder dat de lokale bevolking maar 3 tomaten en 1 komkommer kooptConfused
Gewoon met zijn allen de schouders er onder zetten, en geen buitenlanders inhuren, en zelf NIKS doen, belasting betalen zoals iedereen in Noord europa gewend zijn, dat zou een berg problemen schelen,
Ok, nu zal ik wel een hoop kommentaar over mij heen krijgen, maar als je ziet zoals als vandaag in Rethymon, begrijp je NIET dat er crises isTongue
Quote
#15
Wij zijn gisteren jammer genoeg thuis geraakt.;)
Quote
#16
Opgelet: op 6 en 7 november is het terug 'van dat':
algemene staking:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#17
Het was vandaag weer prijs:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






En 't wordt zelfs nog moeilijker...

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)