laat de herfst maar komen
#1
Als elke herfstdag zo begint blijf ik nog even.
[Afbeelding: 3rep4.jpg]

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Als het maar niet te koud wordt. Ik ben niet happig op de herfst (einde van mooie weer) en ik haat de winter, veel te koud sirtaki
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#3
Arthur, dat was je wellicht toch al van plan, hé? Big Grin Rolleyes
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Wanneer elke herfstdag zoals deze week (in NL) begint moet ik toch maar eens gaan nadenken over permanenter op Kreta te gaan wonen :) :)
Quote
#5
Vandaag om 16.00 uur nog 29° in Argos. Zo mag het elke dag van het jaar de 1ste herfstdag zijn.

Jammer genoeg moet ik volgende week terug naar Belgîë en daar schijnt het hel wat minder te zijn qua weer. Angry
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Geniet er van Arthur,elke dag,net als wij.Mooie foto trouwens.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De beste DJ's komen dit jaar uit............ Ger 3 2.936 19 October 2015, 08:35
Laatste bericht: greece67
  Herfst Connie 14 8.707 14 October 2013, 07:24
Laatste bericht: Leo en Sonja
  hoe laat is het nu maria alida 2 4.713 01 November 2010, 13:20
Laatste bericht: maria alida

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)