Geen Griekse zenders meer op Nederlandse / Vlaamse kabel?
#1
Volgens mijn laatste informatie worden er géén Griekse zenders meer op de Nederlandse en Vlaamse kabelnetten doorgegeven.
Mocht dat wel zo zijn laat hier even een berichtje achter.

Ger
Quote
#2
Ik woon in Utrecht en ben bij Ziggo.
ERT is niet meer in het digitale pakket maar gewoon op het standaard kabelpakket.
Ook heb ik nog geen melding van Ziggo gehad dat dit zou veranderen.
Dus voorlopig nog steeds Griekse tv gewoon op de kabel
Peter
Quote
#3
Ik hoop voor jou en andere "Griekofielen" dat dat zo blijft Bartpeter.
De tendens op dit moment is dat steeds meer "extra"-zenders uit het analoge pakket gaan om zo bandbreedte vrij te maken voor Digitale SD en HD-kanalen en het digitale pakket te promoten.

En of ERT-World in het digitale pakket pakket komt valt te betwijfelen. Er worden momenteel diverse acties gevoerd om dat te bewerkstellen.

Ger
Quote
#4
Volgens
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is Utrecht inderdaad de laatste plaats in Nederland waar ERT-World nog op de )analoge) kabel zit.

Ger
Quote
#5
Gelukkig is er het nova pakket met alle griekse zenders op de 13 oost Sleepy
Dit kan ik kijken dankzij een vriend van mij en ben daar uiteraard content mee Sleepy
djdakman's signatuur
Quote
#6
(18 May 2009, 20:18)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Gelukkig is er het nova pakket met alle griekse zenders op de 13 oost Sleepy
Dit kan ik kijken dankzij een vriend van mij en ben daar uiteraard content mee Sleepy
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ERT-World in Zeeland op de kabel Ger 0 7.205 26 June 2009, 19:55
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)