Wat nou Bezuinigingen en Armoede?Eens een ander Grieks geluid.
#3
(27 September 2012, 18:21)roosmarijn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja Aleko, omdat deze Griekse analyst het zegt zal het bij de meeste andere Grieken wel tussen de oren zitten. Geld genoeg voor sociale -en ziektezorg en onderwijs. No problem here.

Social benefits have risen and spending on wages has declined by merely 7%. Nu ben ik erg benieuwd waar hij deze prachtige statements vandaan haalt. Uit een klein eigen warenonderzoekje zou ik namelijk hele andere conclusies trekken, maar wie ben ik. Of hij moet het over de social benefits van de elite hebben. En met het vertrek van vorige regeringsleden die allen nog leuk doorbetaald krijgen en de mindering in lonen van de doorsnee burger van 35% kom je misschien toch nog aan een leuke 7%?
En al die zelfstandig ondernemers die hun zaakjes moeten sluiten, ach, daar draait een economie toch niet op. The state is alive and well!

Ach Roosmarijn, ik denk dat deze man ook eens zijn mening over het probleem wilde geven. Na een paar honderd artikelen te hebben gelzen over de afgelopen jaren heb ik het wel gezien. Als er niet met man en macht aan wordt gewerkt om de ministeries en aanverwante diensten effectiever en dus productiever te laten werken en met beide handen de belastingontduiking aanpakt dan zal er toch niet veel gebeuren in dit land. EN om eerlijk te zijn heb ik er weinig hoop op dat deze veradnering snel plaats zullen vinden......
Maar we blijven positief!!!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Berichten in deze discussie
RE: Wat nou Bezuinigingen en Armoede?Eens een ander Grieks geluid. - door ADO - 27 September 2012, 19:29

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  armoede neemt toe Berendw 15 11.906 19 December 2011, 14:05
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)