Fodelianakis olijfolie                 
Iemand op zoek naar een prachtig huis in Nafplio op 2 min. van het strand?
#1
Graag laat ik aan al deze Griekenlandliefhebbers weten dat wij ons huis verkopen dat gelegen is in Nafplio (Agios Thomas), Peloponnesus. Het huis werd gebouwd in 2005 en is tip top in orde. Het gaat om 1600 v.m. grond en 75 v.m. bewoonbaar oppervlak. Het ligt in de bergen op enkele kilometers van het strand van Tolo en op maar 8 km van centrum Nafplio, een echt droomstadje aan het water vol geschiedenis, cultuur, gezellige restaurantjes, cafeetjes, historische monumenten, speeltuinen, kleine parkjes, enz. Ons huis is onmiddellijk beschikbaar en is helemaal gemeubeld (tafels, stoelen, kasten, zetels, elektrische apparaten, tuindecoratie, enz.) Bij de verkoop ervan nemen wij bijna niets mee. Het is dus instapklaar. De kostprijs is 175.000 euro, maar is zeker en vast bespreekbaar. Wie geïntresseerd is om een eigen stek te hebben in deze prachtige streek om hier te wonen of op vakantie te komen of wie iemand kent die ons huis graag op foto zou zien, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en wij sturen u een hele hoop foto's van het domein, de binnenkant van ons huis en onze gedecoreerde tuin. Hopelijk tot snel! Jan
Quote
#2
@Jan: misschien ter verduidelijking voor potentiële kopers: waarom verkopen jullie het?
Quote
#3
(29 September 2012, 08:10)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Jan: misschien ter verduidelijking voor potentiële kopers: waarom verkopen jullie het?

Ik vroeg mij dat ook al af. Maar ik vermoed dat dit tot de privé sfeer behoort ;)
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#4
Wij verkopen ons huis aangezien wij hier ook nog een klein appartement hebben. Wij hebben hier enkele jaren permanent gewoond en zouden er nu terug ons vakantiebestemming van willen maken door te pendelen tussen Griekenland en België. Enkele maanden bij onze zoon en enkele maanden per jaar terug van deze mooie plek genieten!
Aangezien we hier echt woonden is dus ook alles aanwezig in het huis. Vandaar dat ik schreef dat heet instapklaar is!
Heb hier ook nog een hele reeks foto's. Heb er net al een toegevoegd, maar er zijn er nog veel. Als er dus iemand geïntresseerd is, dan stuur ik die graag door!
Groeten!!


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)