260.00 pensioentrekkers melden zich (nog) niet
#4
Ik mag ten zeerste hopen dat deze onterecht uitgekeerde pensioenen zsm worden stopgezet als dit land er ooit bovenop wil komen. Het terugvorderen zal waarschijnlijk lastig worden. Van mij mogen ze ook de landbouwfraude nog eens nalopen waarbij de laatste telling van schapen en geiten ergens halverwege de jaren negentig is geweest. Waar mijn zwager nog steeds maar een subsidie krijgt voor 50 schapen (hij heeft er inmiddels meer dan 200 rondlopen), krijgen sommige boeren nog uitgekeerd voor een kudde van 200 dieren, terwijl zij alleen nog maar een paar schaapjes in de tuin hebben staan. En die arme beesten staan er soms ook nog eens uitgemergeld bij. Mijn zwager verzorgd zijn kudde beter dan wie dan ook op dit eiland, maar daar gaat veel geld in zitten. Bovendien staat de arbeid die hij levert niet meer in verhouding met de hoeveelheid kazen en jonge geiten (rond Pasen) die hij verkoopt en zijn verdienste hiermee.

Nu verdedig ik de Grieken altijd bij maatregelen die niet door de beugel kunnen. Van zorg en onderwijs blijf je (zoveel mogelijk) af en horen de belangrijkste peilers te blijven binnen de samenleving. Fraude moet echter aangepakt worden. Controle is daarbij de key word. Alleen 'goed voorbeeld doet goed volgen' ook! En daar wil het bij de regering weleens misgaan.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote


Berichten in deze discussie
RE: 260.00 pensioentrekkers melden zich (nog) niet - door Roosmarijn - 01 October 2012, 20:43

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toch nog niet genoeg? Ger 2 2.698 23 October 2011, 18:46
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)