260.00 pensioentrekkers melden zich (nog) niet
#13
(02 October 2012, 13:27)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En laat ik nou denken dat veehouderij zichzelf betaalt door verkoop van wol, vachten, vlees, melk, kaas enzovoorts ...
In feite is het dus een heel onrendabele bedrijfstak die verlies draait zonder subsidie als ik het goed begrijp.


Nee hoor, hier zeker niet en veronderstel dat het in Griekenland niet anders is.
Boeren hebben namelijk drie inkomsten, subsidie, wit & ....Angel
Het enige probleem waar ze regelmatig met te doen hebben is met het zeer slechte weer door de jaren heen en de één of de andere "pest" die komt opduiken, voor de rest zie ik hier geen boer klagen hoor.
Waar we vroeger woonde verkocht de boer zijn melk en andere melkproducten gewoon rechtstreeks aan de dorpsbewoners, een beetje subsidie, een beetje aan het melkfabriek, en een beetje (veel) rechtstreeks aan de consument dus. Tongue
Quote


Berichten in deze discussie
RE: 260.00 pensioentrekkers melden zich (nog) niet - door El Greco - 02 October 2012, 15:19

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Toch nog niet genoeg? Ger 2 2.703 23 October 2011, 18:46
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)