Griekae concerten in Europa november
#1
Goedendag beste mensen,

Wie kan mij helpen?
Mijn vader is op 7 november jarig en is dol op griekse muziek (wij zijn zelf niet Grieks).
Zo luistert hij graag naar Terzis Pasxalis en Haris Alexiou. Nou wil ik hem graag op zijn verjaardag of in die week naar een concert van een bekende Griekse artiest. Het liefst natuurlijk in Nederland of in een van de buurlanden.
Ik weet dat haris alexiou eond oktober in parijs een concert geeft. Weteb jullie of er andere bekende grote artiesten binnenkort on europa optreden?

Bedankt!

Karin
Quote
#2
Voor zover ik weet, staan de 'echte grote' heel binnenkort niet op het programma.
Maar toch al deze agenda:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
Kijk regelmatig op:http://www.greece-on-tour.eu/

Het gerucht gaat dat Xaris Alexiou ook naar Nederland komt. Indien dit het geval is zal het onder meer op bovengenoemde site worden aangekondigd. Op dit moment is daar echter nog geen duidelijkheid over. Zodar dit het geval is, zal het ook worden aangekondigd op:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




met een biografie.
Quote
#4
(27 September 2012, 23:01)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk regelmatig op:http://www.greece-on-tour.eu/

En natuurlijk gewoon hier op 't forum in de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Zoals vlagreco al aangeeft, Skopos.be is de site voor dergelijke zaken. Door hen heb ik al prachtige concerten meegemaakt.
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#6
Wat zou het geweldig zijn als Alexiou inderdaad weer komt dit jaar.
Denk dat ze zeer goede herinneringen heeft aan haar laatste concert in Den Haag; ik heb ze zeker. O.a. een geweldige vertolkting van Θεός αν είναι.
Quote
#7
@ Aniet, inderdaad: kippevel!!! Wat een vrouw, wat een stem en wat een concert!! Helaas is een nieuw concert op dit moment niet meer dan een gerucht!
Quote
#8
Beste mensen!

bedankt voor alle reacties!

Ik zal de websites die jullie genoemd hebben goed in de gaten houden Big Grin
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse concerten aangepast aan de corona omstandigheden vlagreco 13 5.733 06 April 2021, 19:34
Laatste bericht: vlagreco
  Verplaatste concerten door Corona-crisis Ger 2 1.430 01 May 2020, 10:26
Laatste bericht: PAOK4ever
  concerten Savina Yannatou & Primavera en Salonico Fani 4 3.740 13 October 2015, 20:19
Laatste bericht: Albert
  Concerten Kreta M-1414 29 17.858 19 August 2012, 23:30
Laatste bericht: grek
  Concerten Makis Seviloglou oktober 2010 oriste 0 3.058 28 September 2010, 18:39
Laatste bericht: oriste

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)