Een mooi gebaar
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik heb Mark Vos ontmoet en mijn indruk is dat hij heel hard zijn best doet om de brandweerdienst van Hymettus in Athene te steunen. Hij is zelf ervrijwilliger. Nu is de motor van hun jeep ook kapot en ze zijn daar alweer geld voor aan het inzamelen. Er is al wat geld binnen gekomen via de Nederlandse Vereniging in Athene maaar er is nog meer nodig. Trouwens, voor de aankoop van de tweedehands brandweerauto waarvoor dit filmpje was gemaakt heeft hij bijna helemaal uit eigen zak bekostigd, omdat er te weinig geld was ingezameld.

Hulde aan deze man!
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#2
Je maakt me nieuwsgierig Ado maar de link werkt helaas niet Confused
Quote
#3
Waarschijnlijk iets fout gegaan, hierbij de juiste link:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#4
Mooi gebaar inderdaad.
Een tijdje geleden stond er ook een artikel over in de Griekse gids:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
Bij ons op Samos heeft ieder dorp zo ongeveer al een 2e hands brandweerwagen gekregen uit NL of Duitsland.... what's new?
Wat ik echt goed vind is dat er nu hier vrijwilligersteams zijn opgezet die iedere avond op hoge uitkijkposten in de bergen over de hellingen en vlaktes speuren of er soms onverlaten zijn die "onvoorzichtig" omgaan met vuur.
Quote
#6
(07 October 2012, 20:23)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij ons op Samos heeft ieder dorp zo ongeveer al een 2e hands brandweerwagen gekregen uit NL of Duitsland.... what's new?
Wat ik echt goed vind is dat er nu hier vrijwilligersteams zijn opgezet die iedere avond op hoge uitkijkposten in de bergen over de hellingen en vlaktes speuren of er soms onverlaten zijn die "onvoorzichtig" omgaan met vuur.

In dit geval is er niets gekregen, Mark heeft de aankoop van de auto hoofdzakelijk uit eigen zak bekostigd, that's new. En dat vind ik beslist demoeite waard om even te vermelden. Uiteraard is hij ook vrijwilliger bij de uitkijkposten op de Hymettus heuvel.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)