Tarieven Ferries
#1
Omdat we volgend jaar waarschijnlijk2 bestemmingen willen combineren, had ik in gedachten om op Athene te vliegen, daar een auto te huren en dan vervolgens met de auto naar ofwel Kefalonia ofwel Kythira te gaan. Nu heb ik zitten zoeken maar ik kan nergens tarieven vinden van overtochten.
Hèt gaat dan dus om Kylini - Kefalonia en Gytheio - Kythira.
Weet iemand waar ik die tarieven kan achterhalen of heeft iemand een idee wat dat ongeveer kost?
Quote
#2
Volgens mij kun je de auto`s beter op de eilanden zelf huren, de overtocht met auto is erg duur geworden, ik weet niet precies hoeveel maar wel dat het belachelijke prijzen zijn.
Quote
#3
Maar ja, dan zit ik met de huurauto die we vanaf Athene huren. Die moeten we dan onbeheerd op de kade laten.
Misschien is het dan toch handiger om vanaf Athene te vliegen naar die eilanden en de auto maar voor een week te huren.
Quote
#4
De prijzen op dit moment zijn;

Kylini - Kefalonia € 9,90 + € 9,90 + € 44,80 = € 64,60
Gytheio - Kythira € 10,00 + € 10,00 + € 33,00 = 53,00

Dit is voor een enkele reis laag seizoen prijzen.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
De overtocht naar Kythira is vanaf Neapoli korter en goedkoper. En een mooie rit door Lakonia.
Quote
#6
Dank alvast, Carien.

Corry, wij komen dan vanuit Messinia en dan ligt Gytheio meer voor de hand. De benzine die je anders extra kwijt bent is ook niet voor niets.
Quote
#7
Dacht niet dat je huurwagens mag overzetten van eiland naar eiland/vaste land.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




website zal waarschijnlijk nog geen prijzen vermelden voor volgend jaar. Als alles goed gaat in Griekenland mag je gewoonlijk half maart verwachten dat dit is aangepast.
Quote
#8
In de voorwaarden van de huurauto's heb ik alleen gelezen dat ze niet land uit mogen, maar niets over ferries. Zal nog eens kijken.
Quote
#9
(10 October 2012, 17:50)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




In de voorwaarden van de huurauto's heb ik alleen gelezen dat ze niet land uit mogen, maar niets over ferries. Zal nog eens kijken.


Nu dat je dat schrijft, wij hebben jaren geleden toch ook eens met de huurauto van Paros naar Anti-Paros gereden, euhhhh gevaren....
Toch maar eens eerst nakijken is altijd het beste. succes!
Quote
#10
Hi, na mijn bescheiden/mening. worden de prijzen voor het komende jaar, rond om November bekend gemaakt. niet dat wij dat dan gelijk weten, maar wel de verkopers, die het ons aanbieden. Veelal wordt dat dan medio januari/februari door gespeeld aan de consument. Zo is het doorgaans altijd zo gegaan.

Let wel, ik bedoel de prijzen v/d oversteken "Italië/Greece

Gr: Cornelios
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Fast Ferries [Cycladen ] metaxa 2 1.143 11 April 2023, 10:44
Laatste bericht: metaxa
  ferries niet te vinden Esther123 5 1.703 19 September 2019, 09:08
Laatste bericht: Esther123
  Ferries-booking.com Patrick 1 2.292 29 October 2015, 07:26
Laatste bericht: Ger
  Ferries naar de griekse eilanden 2015 - Cycladen metaxa 0 1.868 30 April 2015, 08:38
Laatste bericht: metaxa
  Blue Star Ferries Margo 2 2.728 14 June 2013, 19:36
Laatste bericht: Sophia

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)