Discussies: 5
Waarderingen:
12
Ik woon in: Randstad / Apokoronas
Ik ben momenteel in:

Leuk!
Koester het plaatje vooral. Ik denk dat we volgend jaar nog steeds met de Euro betalen op Kreta. De jaren daarna overigens ook.
Discussies: 31
Waarderingen:
32
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Ik neem aan dat je voor heel Griekenland bedoelt...
Het heeft voor elk land jaren lang geduurd aan voorbereidingen om de verandering van/naar de Euro voor elkaar te krijgen ...
Het zal ook weer een aantal jaren duren om het omgekeerd te maken .. Voor wat voor land dan ook ..Dat gaat niet zomaar ..
Zelfs niet voor Griekenland/Kreta
Daar gaan heel wat druk en pers jaren aan vooraf om dat voor elkaar te krijgen !!
Zou jij (of andere) het wel willen en Waarom?
Discussies: 13
Waarderingen:
5
Ik woon in: Hoogeveen
Ik ben momenteel in:

nee omdat als dat Kreta wil kan van griekenland af. griekenland zou haar eigen drachmas gaan drukken, mogelijk niet in de 25 form. binnen 2 jaar komen ze er aan. de nieuwe drachma. 2 op een euro of zo iets.
Discussies: 3
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:

Nee de drachme zal niet terug komen maar denk toch wel eens aan terug.
aan het loket kon je twee postchcqes in leveren voor een bedrag van 45000 drachmes per stuk
als je toen rekende met 7 gulden per duizend drs kon je na thuiskomst wel eens meevaller hebben als de koers 5.80 was.Of slenteren langs wisselkantoortjes voor de beste koers had wel wat.Mar ja dat komt nooit meer terug en die euro heeft toch ook wel zijn gemak.
groeten Leo