Vliegtijden AirBerlin
#1
Hallo Griekofielen,

Wij zijn onze vakantie aan het boeken.
Dat wil zeggen, bijna.

In ieder geval gaan we voor de 3e keer op rij naar
Samos/kokkari/hotel kalidon (het kleine in de hoofdstraat)

Zijn hier mensen die op maandag vanaf Dusseldorf hebben gevlogen en zo ja, wat waren de vluchttijden.

Alvast bedankt,

Marcellos
Quote
#2
@Marcellos: fijn dat je naar "mijn" eiland weer komt en dat het je zo goed bevalt.
Ik heb pas gekeken bij Air Berlin, ze hebben nu staan dat ze vanaf half mei alleen maar op donderdag gaan om 8 uur ofzo. Maar meestal worden de nieuwe vluchtschema's rond de Kerstdagen op internet gezet. Ik vind de service van Air Berlin persoonlijk het beste van alle chartermaatschappijen en de prijzen heel scherp.
Als je in Nederland in de buurt van Tongeren woont kan ik je Patrick Air Service uit die plaats aanbevelen. Ze rijden 24/7 voor je naar Düsseldorf vanuit (NL) plaatsen in de buurt van Tongeren zoals Maastricht. Maastricht-Düsseldorf kost 80 euro per rit van 2 personen met bagage.
Wil je met de auto dan kan ik je K-Parking in Düsseldorf aanbevelen, te vinden als je wat googlet. Ze hebben valet-service dwz je levert je auto aan de vertrekhal in en daar wordt hij ook weer voor je teruggebracht. Hele goede service, snel en betrouwbaar en hele redelijke prijzen.
Quote
#3
Hallo Els,

Dank voor je reactie.
Wij vliegen regelmatig met airBerlin van Dusseldorf naar Sharm el Sheikh en kennen inderdaad hun goeie service.
We wonen 30km ten zuiden van Eindhoven, dus Patrick zal ons hier niet ophalen, maar dank voor de tip.
Als wij op vakantie gaan laten we onze auto nooit door andere parkeren, doen dat liever veilig zelf.

gr en dat het maar snel 23 juli 2013 mag zijn.

Marcellos
Quote
#4
wij zijn 2 jaar terug, ik meen op maandag, vanaf Dusseldorf naar Samos gevlogen. Helaas hadden we zowel op de heen als terugvlucht een tussenlanding op Rhodos. De vlucht vertrok rond 12 uur 's middags, fijne tijd.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)