Waar ben ik?
#1
We hebben al lang geen raadseltje meer gehad op dit forum ;)

Waar was ik toen ik deze foto maakte?

[Afbeelding: 35042gp.jpg]
Quote
#2
Mooi plaatje Ger,gelukkig ligt het bootje aangelijnd en kan dus niet het dorp uitdrijven als er in de winter heftige regen is en de golvende stromen het bootje meesleuren richting ......haven.Helaas is het registratienummer van het bootje niet zichtbaar maar aan de groene omgeving (naaldbomen) te zien lijkt mij dit niet één van de zuidelijke eilanden.Maar voor hetzelfde geld heb ik het grandioos mis gezien de hoogte waarvan dit plaatje is genomen.
Quote
#3
(21 October 2012, 17:59)Egbert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooi plaatje Ger,gelukkig ligt het bootje aangelijnd en kan dus niet het dorp uitdrijven als er in de winter heftige regen is en de golvende stromen het bootje meesleuren richting ......haven.

Nee hoor Egbert, als ie al naar beneden meegesleurd zou worden komt ie niet bij een haven uit. Bovendien vrees ik dat er niet veel meer van het bootje over zou blijven Big Grin

(21 October 2012, 17:59)Egbert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helaas is het registratienummer van het bootje niet zichtbaar maar aan de groene omgeving (naaldbomen) te zien lijkt mij dit niet één van de zuidelijke eilanden.Maar voor hetzelfde geld heb ik het grandioos mis gezien de hoogte waarvan dit plaatje is genomen.

Dat heb je dan weer goed Egbert; het is inderdaad niet één van de zuidelijke eilanden Tongue

Wie wil er nog een poging wagen?
Quote
#4
parga
Quote
#5
Ik weet er niks van, maar gevoelsmatig denk ik in Epiros of op Kefalonnia. (en ja, ik weet het dat zijn rekbare begrippen)
Quote
#6
Het is inderdaad Parga, de foto is genomen nabij de ingang van het kasteel. Het weggetje gaat steil naar beneden en komt uit op het Valthos-strand (je ziet het op de foto al liggen als je goed kijkt).
Quote
#7
Parga was ook het eerste wat ik dacht, echt waar, maar daarna ging ik toch echt twijfelen.
Quote
#8
[Afbeelding: 16jrn0k.jpg]

waar is dit ?
Quote
#9
De windmolens doen me denken aan Kefalonia maar het stadje op de voorgrond is niet Argostoli of Lixouri, dus het kan Kefalonia niet zijn.
Quote
#10
Yvon,

Ik denk dat het het eiland Poros is voor de kust van de Pelop.
Foto is waarschijnlijk genomen vanaf de ferry !

Chris(tos).
Quote
#11
bravo yep, helemaal goed.
Quote
#12
Dit is het begin.
[Afbeelding: fddrg8.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Is di het bruggetje over het kanaaltje naar open zee in jouw woonplaats (Agios Nikolaos?) Arthur?
Quote
#14
Het is wel op Kreta maar niet in Agios Nikolaos.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#15
Hij komt hier vandaan.
[Afbeelding: 287jhb8.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#16
Dit is bij Olous, de verzonken stad.
Quote
#17
(24 October 2012, 10:30)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit is bij Olous, de verzonken stad.

Huh Met de stad mee verzonken ? het was vast diep.... het is niet meer te zien ;)
Quote
#18

Hij gaat daar weer uit en daar ligt Olous
[Afbeelding: 28hnz3k.jpg]
dit zit er tussen.
[Afbeelding: 258b3og.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#19
Tijd voor een nieuwe inzending. Weet nog een forumbezoeker waar ik zit?
[Afbeelding: mcgqw2.jpg]
Quote
#20
Thira Santorini Ingrid :)
Quote
#21
Helemaal goed Big Grin
Ik vond en vind die mannetjes echt erg leuk. Voor degenen die ze niet kennen hierbij nog een foto van wat verder af, en van weer andere varianten van degene hierboven.

[Afbeelding: izth4x.jpg]
Quote
#22
Ik vraag me af of die beelden er 5 jaar geleden ook al stonden!
Quote
#23
Geen idee, ik maakte de foto's in september 2009. Ik weet dus niet eens zeker of ze er nu nog wel staan!
Quote
#24
Ik was in 2001 op Santorini en kan het me ook niet herinneren. Wel leuk trouwens; weet iemand de diepere betekenis erachter?
Quote
#25
Wij waren er in 2007 en ik kan me ook echt niet herinneren dat ik ze gezien heb.
Quote
#26
Het betreft een tijdelijke expositie ( "The Observers" ) van de op Santorini wonende maar van oorsprong Cypriotische kunstenaar Yorgos Kypris.

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






of:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#27
Ingrid die mannetjes zitten daar nog steedsBig Grin ben dit jaar in juni geweest en toen zaten ze daar nog :)
Quote
#28
(08 November 2012, 11:16)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het betreft een tijdelijke expositie ( "The Observers" ) van de op Santorini wonende maar van oorsprong Cypriotische kunstenaar Yorgos Kypris.

Kijk eens hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






of:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ha Ger,
Dank voor deze informatie, leuk om nog eens naar te kijken.
Quote
#29
Waar is dit?
nee, het is niet in Zwitserland..
[Afbeelding: e15eag.jpg]
Quote
#30
Metsovo misschien?
Quote
#31
Inderdaad, uitzicht vanuit Metsovo op de nieuwe weg tussen Larissa en Ioannina. Dankzij deze brug + diverse tunnels hoef je nu niet meer over de Katarapas.
Quote
#32
Wat een schitterend uitzicht duimpie
Je zal er maar wonen.......
Quote
#33
De nieuwe weg is zeker een uitkomst lijkt me, al was het rijden via de Katarapas wel heel erg mooi!
Quote
#34
Ik zie nu pas, dat ik een beetje achter de feiten aan loop......Blush

(10 November 2012, 12:43)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of in de buurt van Paramythia?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#35
De Katarapas is inderdaad prachtig, zeker nu er niet al dat verkeer meer doorheen rijdt.
[Afbeelding: 5y95bb.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar ben ik nu weer? Ger 13.547 1.964.403 Gisteren, 23:25
Laatste bericht: Suus
  Waar ben ik? Ger 6 11.507 02 September 2015, 22:21
Laatste bericht: Vito
  Waar ben ik? Ger 11 15.556 02 December 2014, 20:23
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? Eugene 23 26.600 16 September 2014, 14:06
Laatste bericht: Eugene
  Waar ben ik? Ger 22 24.642 03 August 2014, 17:01
Laatste bericht: metaxa
  Waar sta ik, wat ben ik en hoe oud ben ik? Cor Nieuw Vennep 15 18.995 05 November 2013, 19:56
Laatste bericht: Bart0riste
  Even een raadseltje... waar ben (was) ik? Corry 9 13.270 04 August 2013, 22:12
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Wie en waar ben ik? Ger 27 26.535 20 April 2012, 19:46
Laatste bericht: Tina K. Noume
  Waar ben ik? Corry 7 11.646 20 November 2011, 16:09
Laatste bericht: Patrick
  Waar ben ik? vlagreco 2 7.289 19 November 2011, 13:31
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)