Schotel afstellen
#1
Hallo beste forumers,

Even geleden, maar ben wel weer een ervaring rijker.
Bij de hevige windvlagen tot stormvlagen van 2 weken terug was blijkbaar mijn motor van positie veranderd, met het resultaat dat ik niks meer kon ontvangen.
Maar in plaats van simpel te beginnen ben ik met de moeilijkste dingen begonnen, LNB nazien, elevatie checken, maar er niet op komen dat ik gewoon de motor iets op de buis moest verdraaien.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben zowat 10 dagen bezig geweest (ook door het beestig weer) toen ik tot de vaststelling kwam dat het zuidelijk punt waar mijn kompas naartoe wees blijkbaar niet het juiste was, ik ben er namelijk achter gekomen dat mijn kompas beïnvloed werd door de draadloze telefoon die ik in mijn bovenste vestzak had zitten…..

Maar nu zijn we er weer door en gaat alles weer als vanouds.

Aan Ger nog een vraagje, ik zie bij je sat gegevens dat er een Hellas HD promo zou bestaan op 12718H 7720 en aangezien ik een HD ontvanger heb wou ik dit eens proberen, maar het lukt me niet deze binnen te krijgen iemand hier ervaring mee?

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Zo zie je maar Choreftis dat kleine dingen soms grote gevolgen kunnen hebben.

Wat betreft die HD-zender, die is er inderdaad niet meer. Ik heb 'm inmiddels uit m'n
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




verwijderd.

Ger


(06 December 2009, 18:12)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo beste forumers,

Even geleden, maar ben wel weer een ervaring rijker.
Bij de hevige windvlagen tot stormvlagen van 2 weken terug was blijkbaar mijn motor van positie veranderd, met het resultaat dat ik niks meer kon ontvangen.
Maar in plaats van simpel te beginnen ben ik met de moeilijkste dingen begonnen, LNB nazien, elevatie checken, maar er niet op komen dat ik gewoon de motor iets op de buis moest verdraaien.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben zowat 10 dagen bezig geweest (ook door het beestig weer) toen ik tot de vaststelling kwam dat het zuidelijk punt waar mijn kompas naartoe wees blijkbaar niet het juiste was, ik ben er namelijk achter gekomen dat mijn kompas beïnvloed werd door de draadloze telefoon die ik in mijn bovenste vestzak had zitten…..

Maar nu zijn we er weer door en gaat alles weer als vanouds.

Aan Ger nog een vraagje, ik zie bij je sat gegevens dat er een Hellas HD promo zou bestaan op 12718H 7720 en aangezien ik een HD ontvanger heb wou ik dit eens proberen, maar het lukt me niet deze binnen te krijgen iemand hier ervaring mee?

Grts,
Choreftis.
Quote
#3
(06 December 2009, 22:14)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat betreft die HD-zender, die is er inderdaad niet meer. Ik heb 'm inmiddels uit m'n
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




verwijderd.

Ger

Dank u voor de reactie Ger.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vraag Griekse zenders via schotel Bouboulina 2 6.408 09 November 2015, 15:37
Laatste bericht: Bouboulina
  Schotel met motor uitrichten Yiannakis 13 11.584 15 December 2013, 00:05
Laatste bericht: Yiannakis
  Rare schotel?? Yiannakis 3 3.959 24 June 2013, 12:04
Laatste bericht: Yiannakis
  Motor voor schotel Yiannakis 2 5.411 31 October 2010, 12:36
Laatste bericht: Yiannakis
  Hotbird en HellasSat op één schotel? prasoudi 6 7.764 07 October 2010, 10:16
Laatste bericht: prasoudi
  Minimale grootte schotel voor ontvangst Hellas-2 boelie76 15 10.999 15 August 2010, 17:20
Laatste bericht: boelie76
  Hotbird en Hellas op 1 schotel? KarenAnna 5 5.190 06 June 2009, 12:23
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)