griekse les in de buurt van Dordrecht/Rotterdam
#1
Ik ben op zoek naar iemand die privelessen nieuw grieks geeft in de buurt van Dordrecht/Rotterdam.Omdat ik alleen maar in de maanden November tot April lessen kan volgen heeft een reguliere cursus geen nut voor mij, mits iemand een cursus weet die in die periode zou vallen. Alle info is welkom.
Quote
#2
Als je een stukje wilt rijden: pas nog stond er hier iets van een Griekse dame uit Den Haag die privé-les geeft.
Quote
#3
(30 October 2012, 10:22)Caroline schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik ben op zoek naar iemand die privelessen nieuw grieks geeft in de buurt van Dordrecht/Rotterdam.Omdat ik alleen maar in de maanden November tot April lessen kan volgen heeft een reguliere cursus geen nut voor mij, mits iemand een cursus weet die in die periode zou vallen. Alle info is welkom.

Hallo Caroline, ik heb een bericht gestuurd. :)
Pinelopi's signatuur
Multiquote:Όπου και να ταξιδέψω η Ελλάδα με πληγώνει.......(Γ.Σεφέρης)
Quote
#4
Hi Caroline, ben beniewd wie er in Den Haag Griekse lessen geeft. Misschien kun je mij ook een berichtje zenden wie die dame is.

Gr: Cornelios

papajani@lacht.nl
Quote
#5
In Den Haag kan je bij de Volksuniversiteit op locatie Oostduinlaan 's avonds Griekse les volgen. De lessen zijn iedere week behalve de schoolvakanties.
Heel erg goed en de lessen worden op een heel plezierige en praktische wijze gegeven.
De docente heet Petra Mens, en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is haar website.
Quote
#6
Hi, bedankt voor de info: dacht eerder aan een Griek, die in klein verband, Griekse les gaf. N.l een 10 tal jaren terug was er iemand die dat deed in Voorburg, vandaar mijn interesse.

Desalniettemin bedankt en ziet er goed uit.

Cornelios
Quote
#7
Hoi Caroline
Zag in de Moerdijksebode taalcursussen staan ,Nieuwgrieks .
De lessen worden gegeven in Roosendaal via Volksschool Westbrabant
Kijk even op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Is van Dord ong 10 min

groeten
Quote
#8
Hallo Caroline,

mijn vrouw volgt al enkele jaren naar volle tevredenheid prive griekseles gegeven door Drs. A.O.M. Goudani, een dame die woont in Voorburg en tevens beedigd tolk/vertaalster Grieks en Frans is. Wellicht kun je haar eens bellen, ik stuur je een PB met haar telefoonnummer, en vragen of zij nog nieuwe cursisten aanneemt. Wij zitten momenteel in ons huisje in Griekenland dus kunnen het nu niet direct voor je checken, helaas.
Veel succes en vriendelijke groet.

Kock en Hannie
Quote
#9
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik ga a.s maandag beginnen met mijn grieks bij Pinelopi maar ben heel blij met jullie reacties. Hopelijk kan ik nu met het starten van het nieuwe seizoen een beetje praten met mijn griekse klanten.
Quote
#10
Succes toe gewenst van Cornelios, en ja,zou graag je eerste klant willen zijn om met jou, wat Grieks te kunnen communiceren !!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekse les gezocht in Utrecht BertE 1 1.650 29 October 2019, 11:29
Laatste bericht: griekenlandganger
  griekse les hpkuipers 0 1.118 14 January 2019, 09:21
Laatste bericht: hpkuipers
  Griekse les in omgeving Veenendaal SuWe21 0 1.719 13 August 2017, 12:05
Laatste bericht: SuWe21
  Griekse les in Den Haag petra mens-omtzigt 0 1.787 04 August 2017, 13:45
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Griekse les Lisse petra mens-omtzigt 0 1.923 18 May 2016, 19:00
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Griekse les Den Haag petra mens-omtzigt 0 2.083 16 May 2016, 18:58
Laatste bericht: petra mens-omtzigt
  Gratis online Griekse les voor beginners Karidiès 1 3.173 29 December 2015, 18:17
Laatste bericht: Petra
  Griekse les aan de Volksuniversiteit in 's-Hertogenbosch. Periklis 0 2.051 30 November 2015, 10:03
Laatste bericht: Periklis
  Griekse les aan de volksuniversiteit in Oss Periklis 0 2.153 29 September 2015, 16:20
Laatste bericht: Periklis
  Griekse cursus/les regio Zwolle Jessica 2 3.270 19 September 2015, 09:49
Laatste bericht: Jessica

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)