Amalthia zeep
#1
Goedemiddag,

Weet iemand waar ik de Amalthia olijfzeep uit Kreta hier in Nederland kan kopen? Ik heb het 2 jaar geleden uit Kreta meegenomen en daarna besteld bij het bedrijf Wellness natural products in Nederland, maar zij hebben het helaas niet meer in het assortiment.
Ik kan alleen een aanbieder in Amerika op internet vinden, maar dat lijkt me wat omslachtig.

Groeten Marieke
Quote
#2
[Afbeelding: 359zsdc.jpg]

Hallo Marieke,
Je zou het eens aan Cornelius kunnen vragen, die schijnt een winkeltje op Kreta te hebben waar Kretenzer producten worden geëxporteerd naar Nederland. En anders zal er best iemand hier op Oriste zijn (woonachtig op Kreta), die de heerlijke Amalthia olijfzeep aan jou wil opsturen. Succes!
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Wellicht heb je hier iets aan?
elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote
#4
(10 November 2012, 00:08)elena2006 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Wellicht heb je hier iets aan?

Bedankt, ik heb het besteld. ben benieuwd wanneer het wordt bezorgd.
Groeten Marieke
Quote
#5
Wij zijn op dit ogenblik op verlof op Kreta (Paleochora).
Waar kunnen we die zeep kopen ? Bij de apotheker of zijn er speciale winkels waar de zeep te koop is.
Groetjes
Quote
#6
Gisteren de zeepjes ontvangen, besteld bij pharmacyforyou.
Super, wat een snelle service!
De zeepjes zijn op Kreta te koop bij de apotheek of drogist (ik weet natuurlijk niet of ze overal verkrijgbaar zijn) en in zgn natuurwinkels.
Bedankt voor de tip!

Groeten Marieke
Quote
#7
Goed om te horen!
elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)