Alex contra negatieve beeldvorming
#1
In het
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




rekent Alex af met de negatieve beeldvorming t.a.v. Griekenland:



Leuk filmpje :)
Quote
#2
[Afbeelding: 2d0gig1.jpg]
Quote
#3
die is goed
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#4
Perfektbedankt

Gelijk gedeeld op mijn FB.
Quote
#5
Ik zou dit leuke filmpje via de mail willen verzenden maar het lukt mij niet, wie kan helpen?

groet uit een zonnig Lesbos,
Elena
Quote
#6
(11 November 2012, 16:06)Elena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou dit leuke filmpje via de mail willen verzenden maar het lukt mij niet, wie kan helpen?

groet uit een zonnig Lesbos,
Elena

Klik op Omikronproject, is een FB pagina, daar staat het You Tubefilmpje ook. Klik het daar open en kopieer de link de mail.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#7
Elena....Dit even kopieren en plakken

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtu.be
Quote
#8
Maria en Wilma, bedankt voor jullie hulp, het is gelukt!

Groet, Elena
Quote
#9
Goed dat het al gepost is! Een vriend van mij in Athene heeft dit gemaakt en ik wilde het net gaan posten. Op de website staan veel interessante artikelen.!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#10
Goed gedaan Alex, de hardwerkende Griek kan ook niets aan de crisis doen, ik heb net een berichtje geplaatst en probeer ook via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Griekenland te promoten, zodat het vakantie seizoen 2013 voor hen extra inkomsten brengt. Het land is nog steeds even geweldig en het heeft zoveel te bieden. Laat u dus niet weerhouden en ga in 2013 naar Griekenland.

Groetjes Antony
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Negatieve recensie leidt tot poging moord. iakovos 0 669 26 July 2023, 19:51
Laatste bericht: iakovos
  Beeldvorming martin 16 7.755 28 January 2015, 21:15
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)