Vluchten naar Thessaloniki
#1
Kan iemand me vertellen welke maatschappijen er naar Thessaloniki vliegen? Of kan me iemand een overzichtelijke site geven? Aangezien we in het zuidoosten van NL wonen is het voor ons gunstiger om vanaf Düsseldorf te vliegen. We denken erover om rond de Kerst nog een paar dagen te gaan.....
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Hoi Angeliki, vanaf Dusseldorf vliegt Aegean in ieder geval op Thessaloniki. Gewoon te boeken rechtstreeks bij Aegean. Tot voor kort gingen wij altijd naat Thessaloniki met Easyjet vanaf Dortmund, maar vanaf dit najaar helaas niet meer mogelijk. Succes!
Quote
#3
Vliegt Ryanair niet op Thessaloniki?

Ik ben ook benieuwd naar maatschappijen die op Thessaloniki of Volos vliegen maar dan in hè seizoen.
Quote
#4
@Angeliki ja kan gewoon zelf de websites van de diverse maatschappijen bekijken. Je kunt bij de luchthavens vaak vinden welke maatschappijen er vertrekken. Ryan Air gaat dacht ik vanaf Charleroi of Weeze, niet verwarren met Düsseldorf International.
Quote
#5
Ik vlieg begin Januari van Athene naar Dusseldorf, met Aegean, met tussenlanding in Thessaloniki. Geboekt via airtickets.gr.
In de winter ben ik al vaak op deze vlucht naar NL gekomen, bijna altijd met tussenlanding Thessaloniki, geen idee of dit programma ook voor de zomer geldt.
Vertrektijd voor mij vanuit Dusseldorf 12.50 dan ben je 16.40 in Thessaloniki, prima tijd zou ik zeggen als jij vanuit t zuiden eerst naar Dusseldorf moet komen.

Oeps zuidoosten i.p.v. Zuiden......
Quote
#6
Inmiddels heb ik het een en ander gevonden:
Alleen Aegean Airlines en German Wings vliegen in deze tijd rechtstreeks op Thessaloniki (vanuit Dusseldorf). Er zijn nog wel een paar maatschappijen meer, maar allemaal met 1 of meer tussenstops. Ryanair en Easyet vliegen niet (meer) op Thessaloniki, ook Air Berlin niet meer. Dit zal komen omdat het niet meer in het seizoen valt? Bedankt allemaal voor de reacties!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean vluchten Eindhoven Athene Nanny 18 3.024 28 May 2022, 13:55
Laatste bericht: Patrick
  Maximumprijzen voor gesubsidieerde vliegtuigzitjes binnenlandse vluchten Patrick 0 894 04 February 2020, 16:34
Laatste bericht: Patrick
  Ryanair afgelaste vluchten Patrick 24 6.157 14 January 2019, 20:04
Laatste bericht: Patrick
  Boeken van Nederland (Noord-Brabant) naar Thessaloniki Nina-1984 2 1.520 19 September 2018, 16:16
Laatste bericht: Nina-1984
  Goedkope binnenlandse vluchten in GR JohannesGR 1 2.023 24 February 2017, 10:47
Laatste bericht: metaxa
  Flying Dolphin Thessaloniki naar de Sporaden Irini45 0 1.465 20 June 2016, 18:05
Laatste bericht: Irini45
  Binnenlandse vluchten Patrick 14 7.223 09 April 2016, 13:34
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Transavia annuleert vluchten Lesbos. Skala 33 14.561 04 March 2016, 06:20
Laatste bericht: Wim M
  Naar Thassos via Thessaloniki? Ger 7 4.463 26 February 2016, 08:43
Laatste bericht: metaxa
  Transavia gaat vliegen van Amsterdam naar Thessaloniki AnnaHiking 0 2.835 21 December 2013, 18:03
Laatste bericht: AnnaHiking

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)