Grieksegids nieuws     
Gezocht: Documentaire Leros
#1
Via mail kreeg ik deze vraag binnen:

Multiquote:Beste Ger, vorig jaar is er in Griekenland in documentaire gemaakt op Leros en in Nederland over een Nederlandse vrouw
die nog steeds op Leros woont en een Griekse man die met zijn Nederlandse vrouw naar Nederland is verhuisd.

Het verhaal speelt zich af op Leros en in Nederland. De docu is uitgezonden bij de ERT maar ik kan hem nergens
terug vinden.

Zou jij mij misschien kunnen helpen ???

Bij voorbaat dank,

Heeft iemand een idee om welke documentaire het hier zou kunnen gaan?
Quote
#2
(11 November 2012, 17:37)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Via mail kreeg ik deze vraag binnen:

Multiquote:Beste Ger, vorig jaar is er in Griekenland in documentaire gemaakt op Leros en in Nederland over een Nederlandse vrouw
die nog steeds op Leros woont en een Griekse man die met zijn Nederlandse vrouw naar Nederland is verhuisd.

Het verhaal speelt zich af op Leros en in Nederland. De docu is uitgezonden bij de ERT maar ik kan hem nergens
terug vinden.

Zou jij mij misschien kunnen helpen ???

Bij voorbaat dank,

Heeft iemand een idee om welke documentaire het hier zou kunnen gaan?

Als het een documentaire van de ERT was kan je via de site van de ERT via "archeio" misschien iets terugvinden.De site is in het Grieks maar misschien heb je een vertaalprogramma (Bing bv) zodat je in het Engels verder kan zoeken.Probeer wat gegevens te hebben over maand van uitzending etc.Het is maar een hint,misschien kan een andere Oristelid je verder helpen.Ik had geen verdere info anders had ik misschien verder voor je kunnen zoeken.ERT zendt veel documentaires over de Griekse historie uit,vooral op de dagen dat er weer wordt gestaakt,dat vinden wij fantastisch want dan kunnen we mooie documentaires over de Griekse natuur en historie bekijken. Zo heeft elk nadeel (staking) zijn voordeel (mooie tv)
Quote
#3
Ben ook wel benieuwd. Ik denk dat ik wel weet over wie het gaat. Ik heb hier zo'n 20 jaar geleden gewerkt.
Quote
#4
Ik heb Ed (zo heet de vraagsteller) teruggemaild en geadviseerd deze topic in de gaten te houden. Misschien is het toch handiger als hij zich even aanmeldt en eventueel zelf reageert.

Ger
Quote
#5
Beste Ger en vrienden,

Ik heb mij dus aangemeld en zal even gaan kijken op de site van de ERT "archeio".Als ik het vind zal ik dat ook even melden. Er speelt o.a Carolina in ( de Nederlandse ) en ik ben er zelf ook in te zien.
Tot snel.

Ed, Leros Island
Quote
#6
Gaat dus over Carolien en Nikos, dacht ik al. Al wonen er meer nederlandse vrouwen.
Quote
#7
Is het misschien dit stel? Zij runnen een auto/brommerverhuur in Aghia Marina op Leros.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Nu de gezochte documentaire nog zien te vinden :)
Quote
#8
Dit is de website van het bedrijf waar zij werken.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Misschien even bellen/mailen en vragen of zij weten waar de documentaire te krijgen is?
Misschien hebben ze zelf wel een kopietje ;)

Ger
Quote
#9
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ken Carolina en zij mij. Een copy van de docu is ook geen probleem maar ik wil de uitzending in z'n geheel terug zien te vinden. ( Chris ) deze docu gaat niet over Calina en Nikos maar over twee Nederlandse dames die beide een Griekse partner hebben. De één gaat uiteindelijk met man terug naar Nederland en de ander blijft op Leros. De docu laat zien hoe de man in Nederland, ik meen Nieuwegein, werkt en woont en over wat Caroline hier doet en werkt.
Ed.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV Tip: De documentaire Golden Dawn Girls op NPO2 Natascha 11 4.240 11 March 2018, 23:56
Laatste bericht: Electra63
  Documentaire over Griekse crisis Patrick 0 1.622 01 March 2018, 13:46
Laatste bericht: Patrick
  Documentaire Paul Rosemoller greece67 26 16.327 30 December 2012, 11:16
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)