Grieksegids nieuws     
voorstellen
#1
Eens kijken of dit bericht op de goede plaats komt (het zich voorstellen).
Even wennen Blush, uitzoeken hoe het allemaal werkt.

Ik ben Loes van Ruth, ik woon in Rotterdam en heb een huisje in Stavrochori op Kreta.
Nog 363 dagen en ik ben gepensioneerd en kan dan vaker in Stavrochori zijn.
Nu ben ik er maar enkele weken per jaar (sinds 2006) en toch hoor ik al bij het dorp.
Dat had ik nooit gedacht ! Ik had me voorgenomen me daar zo te gedragen dat de dorpsbewoners niet het gevoel zouden krijgen dat ze verplicht waren mij een leuke buitenlandse zouden moeten vinden of dat ik te veel zou lopen kijken alsof ieder oud vrouwtje een leuke ansichtkaart was.
Het huisje staat aan de rand van het dorp en niemand zou last van me hebben.
Maar inmiddels heb ik het gevoel dat ik daar echt woon en dat ik zeer welkom ben. Wat een paradijs.
Quote
#2
Goede avond Loes,
welkom op dit forum, enne die 363 dagen vliegen voorbij, zeker als je hier woont,nu de dagen korter worden lijkt het NOG sneller te gaanTongue
Wij komen net onder de rook van Rotterdam vandaan en wonen al bijna 9 jaar hier op Kreta, ook net buiten het dorp maar vlak achter de hoofdstraat,
maar toch hoor je erbij, vanavond weer uitgenodigd voor de HERopening van de kafeneon, dus zal wel.... worden Big Grin
Quote
#3
Welkom op dit forum en nog het meest welkom op (ons ) Kreta.
Eigenlijk woon je vlak bij mij om de bocht (in vogelvlucht) en ook nog in het mooiste deel van Kreta, even de berg af in je bent aan het strand van Koutsouras of MakryGialos.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
welkom op dit mooie forum Loes
ger en jose
Quote
#5
Wat een heerlijkheid om een huisje op Kreta te bezitten!
Geniet er maar lekker van en verder uiteraard ook veel plezier op dit forum gewenst!
Quote
#6
welkom op dit forum ''stadsgenote''.
leuk een eigen huisje op ons geliefde kreta.

robienne
Quote
#7
Loes,welkom.Zelf heb ook ik vooral het laatste jaar de dagen afgeteld voordat wij afgelopen augustus voor vast naar Kreta konden gaan. Dus het gevoel dat jij nu hebt kan ik mij wel voorstellen. Zelf wonen wij in Ierápetra dus Stavrochori kennen wij wel. Leuk dorpje en een gemoedelijke sfeer waar wij in het kafenion gezellig een praatje kunnen hebben onder het genot van een raki.Ook wij voelen ons thuis in "ons" buurtje" in Ierápetra tussen de Grieken.
Quote
#8
Welkom hier Loes, en heel veel lees en schrijf plezier! ;)
Quote
#9
welkom op het forum Loes en wat een geluk heb je met het huis op Kreta
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#10
Ook van mijn kant een hartelijk [Afbeelding: kalosirthate.jpg] op dit forum Loes.

Veel lees- en schrijfplezier hier :)

Ger
Quote
#11
welkom hier Loes!

Petra
Quote
#12
Welkom Loes op dit leuke forum


Groeten van Corrien uit Rotterdam
Quote
#13
Hoi Loes

Welkom hier op het forum ,en zowel hier als in je huis op Griekenland veel plezieranimated flag
Quote
#14
Ha welkom hier Loes, op 2 dorpen na zijn wij bijna buren Big Grin Altijd familiaal-gezellig Stavrochori. Waarschijnlijk herken je de volgende foto's wel:
[Afbeelding: 34pxp29.jpg]

[Afbeelding: 20pvk28.jpg]

[Afbeelding: 2hwiafc.jpg]

@Arthur:
Moet je dit nu echt bekend maken hier op het forum dat we in de mooiste streek zitten? Niet te veel reclame maken aub! Big Grin ;)
Quote
#15
zo vaak kijk ik niet op het forum, ik zal maar eens aanklikken dat ik email berichten wil ontvangen.
super leuk , al die reacties !
en wat een mooie foto's ! ik kreeg van verassing, en om zomaar opeens 'mijn' Stavrohori te zien een overslaan van mijn hart.
zeker met een supergoeie camera met flinke groothoek gemaakt.

ik krijg ze niet zo . . .

[Afbeelding: 8zr21f.jpg]
Quote
#16
Ha, zelfde straatje maar wat meer ingezoomt en de invalshoek lichtjes gewijzigd. Neen hoor, geen super goede camera, een gewone bridgecamera, die trouwens binnenkort vervangen wordt voor iets veel beters...Big Grin

De meze's zijn altijd overheerlijk in Stavrochori. Normaal komen we met mensen uit Agios Stephanos, één keer te samen in Stavrochori tijdens ons verblijf.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)