Voorstellen
#1
Hallo Lezers,
Ik ben Marinus van Wijhe en woon met mijn vrouw Ina nu 6 jaar in Griekenland. Wij wonen in Archaia Epidavros en hebben daar een olijven boerderij, we verhuren een appartement met zwembad en ik geef adviezen bij aanschaf van onroerend goed hier in de omgeving. Mijn vrouw werkt als reisleidster voor een Nederlandse organisatie en haar grootste hobby is griekse poezie. We hebben hier een aantal websites voor gemaakt voor degene die meer willen weten.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Zo nu weten jullie een beetje met wie je aan tafel kan zitten.
Groeten,
marinus's signatuur Zonder oplossing geen probleem
Quote
#2
Yassas Marinus, allereerst [Afbeelding: ki.jpg] op dit forum.

Ik hoop dat dit forum je bevalt en er leuke info kunt vinden. Misschien heb je zelf wel interessante informatie en wil je dat met de medelezers delen?
Ook leuk dat je je even voorstelde, ik heb je websites inmiddels even bekeken en zie dat jullie nogal druk in de weer zijn in Epidavros. Ik ga er dit weekend even uitgebreid voor zitten.

Wij (Nieke en ik) hebben de afgelopen jaren al heel wat Griekse bestemmingen gedaan ( zie m'n
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) maar missen onder andere de Peloponessos nog in onze "CV".

De regio staat waarschijnlijk voor 2010 op de planning dus ik heb je site over het appartement bij Epidavros maar alvast bij onze favorieten gezet. We zullen tzt eventueel contact met jullie opnemen.

Nogmaals: animated flag welkom bij de club!

Ger
Quote
#3
welkom hier......
edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)