Grieksegids nieuws
Triest-Patras v.v. van Minoan
#1
Timetable van Minoan is op de site te zien, de prijzen nog niet; wel is te zien dat het echte CoB niet aangeboden wordt.
[
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




]
P.S. Anek (VEN-PATR) had 2012 wel het echte CoB, heeft iemand dit jaar dit bij Minoan geprobeerd te krijgen?
Door omstandigheden ben ik (meer of minder) op echt-CoB aangewezen.
A propos, bij Triest bedoel ik natuurlijk de stad in IT (heb geen "e met .." op de PC gevonden).
Johannes
Quote
#2
Als je met shift " intoetst en meteen de e erachteraan dan heb je: ë
Quote
#3
als ik shift intoets met een e heb ik een hoofdletter
Quote
#4
(30 November 2012, 17:11)ansansje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




als ik shift intoets met een e heb ik een hoofdletter

andere PC kopen dan Big Grin
Quote
#5
(30 November 2012, 15:01)JohannesGR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Timetable van Minoan is op de site te zien, de prijzen nog niet; wel is te zien dat het echte CoB niet aangeboden wordt.
[
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




]
Johannes

JohannesGR misschien een beetje dom van mij maar kun je me ook vertellen wat CoB isHuh

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#6
(30 November 2012, 17:11)ansansje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




als ik shift intoets met een e heb ik een hoofdletter

Je moet ook niet shift met e intoetsen, maar zoals ik al schreef: shift met " en daarna de e intoetsen. Rolleyes
Quote
#7
Nog beter is om de ASCII-tabel te gebruiken.
U krijgt het betreffende teken als vogt op uw scherm:
De ALT-toes ingedrukt houden
Met behulp van de cijfertoetsen op het numlock-toetsenbordje het juiste nummer intoetsen.
De ALT-toets loslaten.
Zo krijg je met bv ALT en 137 ë
en met ALT 0128 €
Quote
#8
(30 November 2012, 19:44)odeprinsjes schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog beter is om de ASCII-tabel te gebruiken.

Waarom is het beter dan? Je moet die nummers ook maar zien te onthouden hè ;)
Quote
#9
Kijk, zo wordt een topic om zeep geholpen dmv een paar puntjes...

Lijkt me interessant die nieuwe route van minoan. Wel wat langer op de boot maar minder kilometers. Van wat ik er van zie is camping onboard niet echt mogelijk.
Quote
#10
ja ik dacht ook CoB ? maar volgens CHRIS is dat waarschijnlijk camper aan boord !ben wel geintreseerd , ook niet als het een kleine camper betreft?
Quote
#11
Volgens onderstaande informatie is vanaf vandaag ook de "Europa Link" aan de vloot toegevoegd en zijn er wel degelijk CoB-mogelijkheden op die route.
Of bedoelde je iets anders JohannesGr ?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
(02 December 2012, 12:37)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




....zijn er wel degelijk CoB-mogelijkheden op die route.
Volgens mij zijn er op de site die je aangeeft GEEN Camping On Board mogelijkheden (heb het althans niet gevonden). Wel geven ze aan Camping All Inclusive. Verschil is gewoon dat je bij COB in je camper/caravan mag overnachten en bij CAI je een hut toegewezen krijg met 1 maaltijd gratis.
Tol's signatuur Pluk de dag
Vrijheid is met je camper in Griekenland rond touren
Quote
#13
Was 3 maanden in AUS op "visite" bij junior, nu dus verder op dit thema.
Als ik de Minoan-details doorlees, die nu bestaan:
===============================================
CAMPING ON BOARD
If you travel with your camper/caravan, we offer you the opportunity to enjoy camping on board and use our showers, bathrooms, and electricity, free of charge.

Camping All Inclusive On Ancona Line and Trieste Line:
Be the first to enjoy a new service tailored especially for the passenger who travels in comfort, luxury and economy with his camper/caravan.
Book for “All Inclusive Camping” service and enjoy:
Garage space for your camper / caravan
Electricity supply for your camper / caravan
Accommodation in internal cabin
One free lunch or dinner
.... ALL at the same price of a DECK & camper / caravan reservation !
===============================================
geeft Minoan aan, dat er wel degelijk 2 soorten CoB aangeboden worden, het echte "Camping on board" en het
zogenaamde "Camping all inclusive".
Heb echter de ADAC (Duitse "ANWB") gevraagd of ze dat uitpluizen kunnen.
Johannes
Quote
#14
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Be the first to enjoy a new service tailored especially for the passenger who travels in comfort, luxury and economy with his camper/caravan.

Book for “All Inclusive Camping” service and enjoy:
• Garage space for your camper / caravan
• Electricity supply for your camper / caravan
• Accommodation in internal cabin
• One free lunch or dinner

... ALL at the same price of a DECK & camper / caravan reservation !
If you wish to take your pet in the cabin, you can enjoy a special, reduced fare of only 25 Euro, per pet/stretch!
“All Inclusive Camping” service is valid all year round.
On: CRUISE EUROPA / CRUISE OLYMPIA

Dit staat op de officiele site van Minoan Lines.
Dit betekent :
Je kunt niet in je camper/caravan slapen.
Je krijgt dus geen toegang -tijdens de reis- tot je camper/caravan.
In plaats daarvan krijg je aan binnen hut en een gratis dinnervoucher.
Ik kreeg dus geen keuzemogelijkheid.
Je krijg een binnenhut that's all.

Even voor eventuele discussies :
Ik heb geboekt bij Minoan en ik heb op mijn tickets van Minoan opgelegd gekregen een hutnummer.
Dus..

O ja, Trieste en ancona is dezelfde ferryboat.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Reminder Minoan betr. Patras JohannesGR 0 989 12 June 2019, 12:51
Laatste bericht: JohannesGR
  Ferry ANC-Patras Do en Vr beeindigd? JohannesGR 2 1.500 18 July 2018, 10:25
Laatste bericht: Beems
  Trein Athene Patras Mir111 1 1.561 16 July 2018, 10:42
Laatste bericht: ostria
  De weg van Patras naar Piraeus Gibsea 7 4.004 09 July 2017, 15:41
Laatste bericht: chris
  Overnachting buurt van Patras Steph 3 2.229 19 April 2017, 23:14
Laatste bericht: Steph
  Minoan Lines- Triest 2.7. - 16.9 JohannesGR 1 2.460 08 July 2015, 18:27
Laatste bericht: Patrick
  Minoan - Triest-Route JohannesGR 13 8.498 30 April 2015, 17:34
Laatste bericht: JohannesGR
  Nieuwe ferry-lijn Ravenna-Patras v.v. JohannesGR 1 2.173 13 December 2013, 15:03
Laatste bericht: Beems

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)