Gevraagd: Grieks tafeltje (+ 2 stoeltjes)
#1
Information 
Yiassou,

Wij zijn (in Nederland) op zoek naar het ons allen overbekende griekse ronde tafeltje (het liefst mét twee stoeltjes). Wie weet een betrouwbaar adres of kan ons zelfs rechtstreeks helpen? Ellas import is ons te kostbaar dus dat is helaas geen optie, een prijs van een set gaat viermaal over de kop t.o.v. de nieuwprijs in Griekenland.

Alvast onze dank vooruit,

J&E
Quote
#2
 Neem eens contact op met Chris, misschien weet hij iets voor je.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Oké, Chris wie? (ik ben nieuw hier) Alvast mijn dank!
Quote
#4
(18 February 2015, 15:25)Jurgos67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Oké, Chris wie? (ik ben nieuw hier) Alvast mijn dank!

Kijk even op de ledenlijst onder de C, en stuur hem een PB of een mail, dit staat onder zijn naam.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
Gaan we doen, ευχαριστώ
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





hier verkrijgbaar


[Afbeelding: 1z69ift.jpg]
Quote
#7
Das idd Ellas import zoals al door mijzelf benoemd, wordt dan wel zeer kostbaar buitenmeubilair :-(
Quote
#8
klopt ik heb hetzelfde setje jaren geleden gekocht,stoel 35 euro pst en tafeltje 60 euro
maar zijn daar niet meer te koop
zal ook eens kijken op internet
Quote
#9
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie naar Griekenland op vakantie gaan, maar wij gaan met auto en caravan. Het voordeel hiervan is dat je best wat mee kunt nemen. Zo hebben al regelmatig van die stoeltjes, kisten, olijfbomen en al niet meer naar huis genomen. Ieder restaurant heeft wel van dat voor hun afgeschreven stoelen. Het toppunt in de jaren 80 was een BMW. Maar die vind je niet meer.
Quote
#10
Dan mogen jullie voor ons een setje meeenemen de komende vakantie Wink Maar alle gekheid op een stokje: wij vliegen altijd naar Athene, de bus naar Kimi en dan met de boot naar Skyros of soms doorvliegen vanaf EV naar Skyros. Dus zelf meenemen... dat wil niet helemaal lekker. Maar wellicht wel het onderzoeken waard: wat zou het kosten om dit op transport te zetten? Wie heeft hier een idee van?
Quote
#11
Ik heb geen idee wat verschepen van dit soort items kost. Maar Hellas per auto en caravan bezoeken is top, verblijven tussen de Grieken zelf, en zeker het vasteland. Wij zijn nog nooit op een eiland geweest, ben bang voor drukte en veel toeristen. Maar dat kan ik ook verkeerd hebben
Quote
#12
Nou Gemert afhankelijk van wanneer je gaat (wij meestal in juni) is het op de eilanden heerlijk rustig.
 Helemaal alleen rijden met heel soms een tegenligger.
Vorig jaar op Samos maar bv ook op Lesbos en Lefkas Kefalonia Kreta Corfu Zakynthos
Op het vaste land is het dan inderdaad ook niet druk buiten de grote steden, Waren 1 maal op Corfu in augustus en toen was het wel druk
Quote
#13
Zoals ik al zei, we zijn er nog nooit geweest. Wel is er de intentie om ooit met de combinatie naar Kreta te gaan. Maar de veerdienst van Athene-Heraklion is net zo duur als die van Italië-Greece. Dus dat is de rem op de plannen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)