Huis te koop op Thassos
#1
Buitenkansje op Thassos te koop!

In 2002 nieuw gebouwd woonhuis op 2.500 m2 grond.
Het huis heeft 2 slaapkamers, 2 badkamers een grote garage en een grote kelder.
Gelegen in het zuiden van het eiland aan de rand van het dorpje Kalivia op nog geen 2 km van de kust.
Prijs incl. alle meubelen en toebehoren plus vele gereedschappen: € 150.000!

[Afbeelding: 2zr14cx.jpg]
[Afbeelding: 2cfs3vd.jpg]
[Afbeelding: 9r3p20.jpg]
Quote
#2
@Jota: misschien wel handig om erbij te vermelden:
* waarom staat het te koop
* hoeveel vierkante meter woonoppervlak
* isolatie, kozijnen, bouwmaterialen, plavuizen, parket enz.
* is er waterleiding, elektriciteit, riool, tv- telefoon- en internet- aansluiting
*foto's van binnen en het uitzicht naar buiten
Ik heb zelf geen interesse, ben al voorzien. Maar voor potentiële kopers ...
Quote
#3
Het huis is niet van mijzelf, maar van kennissen.
Zij zijn al ouder en willen graag cashen om nog wat op de wereld rond te reizen. In deze crisis is de enige manier dan om de prijs aantrekkelijk te maken.

Ik neem aan dat écht geïnteresseerden wel contact met mij zullen opnemen.

Uiteraard zijn alle voorzieningen aanwezig en is het huis direct te bewonen.

Meer details/foto's kunnen via PB/email worden verstrekt.
Quote
#4
ik schrok wel even. jij blijft daar ,toch??

je moet ook vermelden dat het prachtig dorp Limenaria vlak bij is , even als Trypiti.
Quote
#5
Prachtig huis werkelijk... maar is het dan toch buiten het dorp?
Met slechts 2,5 stremmata zou de nieuwe eigenaar misschien nog e.e.a. te lagaliseren hebben tegen veel kosten - juist bij eigenaarswisseling.
Sorry dat ik het zo benader, maar de ontwikkelingen in de huidige wetgeving vergen een uiterst goed onderzoek van geïnteresserden.
Quote
#6
Ik snap je reactie Petraki, maar geen zorgen, het ligt aan de rand van het dorp, dus binnen binnen de grenzen.
Ik heb hier een paar jaar bij een makelaar gewerkt, dus weet er wel wat van ;)
Er mag zelfs nog meer bijgebouwd worden als je zou willen.

Op de middelste foto lijkt het of het huis in the middle of nowhere ligt, maar links ligt het dorp. Het is dus rustig gelegen en toch alles bij de hand.
Quote
#7
Sorry Jota,

In deze ben ik het eens met het antwoord van ElsR.

Als je dan bij een makelaar gewerkt hebt is dit echt niet de manier om een huis aan te bieden. Geef een meer uitgebreider verslag van het huis met zoveel mogelijk details, o.a. met meer foto's van alle zijden v/h huis en ook het interrieur en laat zgn. geïntresseerden niet via een mail daarom vragen. Je kan op deze manier al heel veel schiften zonder extra werk.

De mogelijke adders onder het gras (moet jij toch ook weten) moet de potentiële koper die zelf maar achterhalen?!
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
" plus vele gereedschappen" moet er misschien regelmatig iets hersteld worden??? Maw , komen alle bouwgebreken één na één aan het licht ??
Zou mij niet verwonderen, Griekenland lijkt mij een dump van goedkope en defecten vertonend materiaal en gereedschappen. Zelfs aan het gereedschap en huishoudtoestellen van merken die in het noorden van Europa gekend zijn voor hun kwaliteit, zijn altijd wel grote of kleine gebreken vast te stellen. Het lijkt als of die firma's hun spullen met beschadigingen en defecten dumpen in zuid Europa. Een blik in de gebruikershandleiding zegt al veel over de kwaliteit. Als buiten het gebrekkig engels of duits geschreven is in het grieks, bulgaars , roemeens en andere balkantalen kan je er prat op gaan dat is ROMMEL.
Zelfs bij PRAKTIEKER!!!!!!! Het gezegde "Een verkoper heeft genoeg aan één oog , de koper echter niet genoeg aan honderd ogen nodig." is hier wel op zijn plaats.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
@ Jef

Ik heb redelijk wat electrische (en andere) gereedschappen van het huismerk van Alex Pak.
Allemaal prima spul, ik gebruik ze al jaren. Ik ben een goedwillende hobbyist/klusser, dus geen professional die het gereedschap dagelijks gebruikt.

Heb jij wel een een boormachine oid van een degelijk merk als bijvoorbeeld Bosch uit elkaar gehaald? Een vriend van me liet het me eens zien.
Moet je eens doen, je zal zien dat er precies dezelfde (Chinese) onderdelen inzitten als in de veel goedkopere huismerken van winkelketens. Ik koop in ieder geval geen electrische merkgereedschappen meer. Zonde van het geld.

Wel heb ik ooit een waterdrukpomp van huismerk Alex Pak gekocht. Gezien de prijs (€ 60), maar vooral het gebruikte flinterdunne plaatstaal, had ik eigenlijk wel kunnen weten dat het rommel moest zijn.
Dat klopte dus ook feilloos. Binnen 1 jaar kon ik de pomp, geheel doorgeroest, afvoeren.
Quote
#10
Beste mede-forumleden, jullie dwalen weer eens een beetje af.
Als je Off-topic wilt dan is daar een speciale rubriek voor.
Voor wie hem niet weet te vinden is hier de link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ook reuzehandig voor het spuien voor alle soorten van (zinloze) kritiek.

Degene die echt op zoek is naar een woning kan uiteraard alle benodigde info bij mij verkrijgen.
Quote
#11
(08 December 2012, 17:49)Jota schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste mede-forumleden, jullie dwalen weer eens een beetje af.
Als je Off-topic wilt dan is daar een speciale rubriek voor.
Voor wie hem niet weet te vinden is hier de link:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ook reuzehandig voor het spuien voor alle soorten van (zinloze) kritiek.

Degene die echt op zoek is naar een woning kan uiteraard alle benodigde info bij mij verkrijgen.

duimpie
Helemaal mee eens hoop dat je topic schoon geveegd wordt en je goede initiatief om mensen te helpen gewaardeerd wordt.
Quote
#12
Volledig met jullie eens, Jota en Cornelius !
Quote
#13
Het lijkt mij inderdaad een mooi huis. Maar voor de aankoop van een woning moet je toch "live" ter plaatse een kijkje nemen om eventuele vaststellingen te doen.
Het is wel een serieuze lap grond. Vergeet niet te vertellen dat er nog heel wat taksen en schrijfgelden gerekend zullen worden.
Mijn aankoop in Griekenland is zonet rond en kan alvast bevestigen dat hier toch nog een papierwinkel bij komt kijken.
Quote
#14
Helemaal waar. Iets kan helemaal precies zijn wat je zoekt, maar als ter plekke het goede gevoel er niet is, wordt het niks.

De papierwinkel kan inderdaad een crime zijn en de regelgeving/belasting is constant aan veranderingen onderhevig.
Ik denk dat je blij bent dat het voor jou afgerond is Markos.
Quote
#15
Inderdaad Jota, blij dat het achter de rug is want hier in België komt er ook nog heel wat bij kijken.
hopelijk mag je snel een koper vinden en de rompslomp gemakkelijk afhandelen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Huis in klein gehucht op Corfu te koop BertE 1 2.721 15 December 2019, 15:17
Laatste bericht: BertE
  HUIS te koop KRETA-oost bij SITIA= 96000 euro Gibsea 0 4.193 08 October 2017, 19:01
Laatste bericht: Gibsea
  huis/villa koop en verkoop peloponnesos/Kreta kokino17 3 6.723 28 October 2016, 16:47
Laatste bericht: kokino17
  Te koop huis in Zaros-Kreta peterels 4 8.202 02 October 2016, 22:10
Laatste bericht: El Greco
  te koop gevraagd rustige gelegen huis op Kreta kokino17 10 7.619 10 July 2016, 14:45
Laatste bericht: kostas1990
  Huis te koop in Kokkini Xani (Heraklion, Kreta) Maraki 12 13.788 16 December 2014, 16:09
Laatste bericht: Henri

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)