Website over Griekse TV in Nederland / Vlaanderen
#1
Information 
Website over Griekse TV in Nederland / Vlaanderen

Op mijn "schotelpagina"
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is informatie te vinden inzake de ontvangst van Griekse radio en TV in Nederland.

Hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




valt te lezen welke zenders te ontvangen zijn met behulp van een schotel.

Ger
Quote
#2
De Grieksezender-pagina is vanochtend aangepast.
Aangezien steeds meer Griekse zenders verhuizen van de HellasSat-2 naar de Eurobird-9 (waar ook het gehele OTE-pakket te vinden is) heb ik de Eurobird inmiddels toegevoegd aan het lijstje.

Daarnaast zijn er enkele "live-streaming"-websites toegevoegd waar men Griekse TV kan kijken zónder schotel.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Ger dank. Ik zal af en toe eens via het web kijken. Als we daar zijn spelen we zelf mee in de voortdurende Griekse soap heb ik wel eens het gevoel.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)