De beste wensen
#41
ook vanaf Kreta wens ik iedereen hele fijne, gezellige Kerstdagen en een gelukkig en gezond 2013
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#42
Dit jaar nog vanuit NL een fijne kerst en een gelukkig en gezond 2013 gewenst! Volgend jaar heerlijk vanaf Lefkada Smile!
Quote
#43
Fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2013.
Quote
#44
zalig kerstfeest allen
Quote
#45
Ik wens allen prettige Kerstdagen en een vredig en zinvol 2013!!!
Quote
#46
Het is nu zover, dat de traditionele kerst gebeuren zijn aanvang heeft aan/gevangen, Vele hebben hun groet uitgebracht en laten we hopen dat het overal vredig blijft.

Cornelios
Quote
#47
Fijne Kerst.
Καλά Χριστούγεννα. Χρόνια πολλά.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#48
Ik wens alle leden van dit forum gezellige kerstdagen en in alle opzichten fantastisch 2013 toe.

Verder wil ik van de gelegenheid gebruik maken om alle
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




te bedanken voor hun steun aan dit forum in het (bijna) afgelopen jaar. Mede daardoor was het voor mij mogelijk om Oríste op een goede manier met een uitgebreider hostingpakket online te houden in 2012.

Dus, bij deze aan alle leden die een (Ori)steentje hebben bijgedragen (zij zijn te herkennen aan de [Afbeelding: team-sponsor.gif] of [Afbeelding: team-donateur.gif] button onder hun naam):
ευχαριστώ πάρα πολύ


Ger
Quote
#49
Allen op deze forum merry christmas and a happy 2013RudolfRudolf
Quote
#50
[Afbeelding: 335cbpg.jpg]
Sas Euxomai Xronia Polla kala xristougenna k eutixismeno to neo etos!!!!

Rhodos

mijn posts met "undifined" kwamen voort uit mijn internet explorerbrowser. Met firefox lukt het dus wel, mijn excuses als ik sommigen onder jullie in de war heb gebracht
[Afbeelding: 21a0dw3.gif]
Quote
#51
Geloof, hoop en liefde is mijn wens voor iedereen in het prachtige Nederland,
en in het prachtige Griekenland voor de Kerstdagen en voor 2013.
Quote
#52
En ook door mij vanaf Kreta iedereen nog prettige laatste kerstdag en de beste en gezonde wensen voor 2013, met weer zoals vandaag zal dat best lukkenBig Grin[Afbeelding: 34ys495.jpg]
En dat het volgend jaar weer beter mag gaan met de economie, er zijn in iedergeval al meer vluchten gepland, nu nog lagere prijzenBig Grin
Quote
#53
Jij bedoelt dit soort weer Dik, vanmiddag 13.00u Amoudi beach.
[Afbeelding: 5wbb4y.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#54
Arthur is bovenstaande nu hetgene waarvan we het warm moeten krijgen? Ik krijg het er eerder koud van als ik er naar kijk, mede gezien het piesweer hier.
Quote
#55
Aan alle lezers, een goed jaar toegewenst.

[Afbeelding: zkmx75.jpg]
Quote
#56
ook van deze klant een goed en gezond 2013 voor allemaal
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#57
We wensen al onze vrienden en forumleden een gelukkig, gezond en in alle opzichten voorspoedig Nieuw Jaar!

Ευχόμαστε σε όλους τους φίλους μας μια ευτυχισμένη, υγιή και ευημερούσα νέο έτος!

Ella en familie[Afbeelding: ess38l.jpg]
Quote
#58
De Griekse Vereniging Eindhoven wenst iedereen op dit forum en hun dierbaren de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Wij hopen voor een ieder dat 2013 mag brengen wat wenselijk is. Tevens dank aan iedereen die op dit Oriste steun, begrip, opbouwende kritiek en solidariteit voor Griekenland heeft uitgesproken.
Quote
#59
Was je deze 53 wensen al weer vergeten Papajani, dat je opnieuw bent begonnen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Nou dan nog maar een keer: Een goed 2013 voor IEDEREEN.
Quote
#60
Ook uit Kamares Kreta, voor alle prikkers een goede roetsj in het nieuwe jaar, en al wat je mij toewenst wens ik U ook, dus pas op wat je me toewenst. En...... let vooral op wat je voor je zelf wenst voor 2013, want het zou weleens uit kunnen komen.Wink

Marieke en Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#61
Wij wensen iedereen een super en gezond 2013!!

Gr. Siepke[attachment=292][attachment=292]
Quote
#62
He Ger onze beste moderator. Goed 2023 en je vrouw ook. Misschien is het voor volgend jaar een goed idee om alle Kerst- en Nieuwjaarswensen in 1 item te combineren? Ik heb de mijne bij het eerste item gezet maar ie nu al weer minstens 3 andere voorbij komen ... Ga ik niet nog een keer allemaal doen ...
Quote
#63
Goede morgen
En ook vanuit Roumeli iedereen een fijn 2013 toegewenst met hopelijk betere vooruitzichten en een goed toeristen seizoenBig Grin
Vannacht zijn hier wel geteld 5 schoten gelost als inleiding van het nieuwe jaar, zelfs overdag niet één rotje of vuurwerk gezien/gehoordDodgy
En voor de rest ook geen schade aangericht, iedereen was met de regen binnen
Quote
#64
ook vanuit Kournas wensen we iedereen een liefdevol 2013
[Afbeelding: pc3k8.jpg]
Arno en Baukje
Barbaraki's signatuur beleef het echte Kreta op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#65
(01 January 2013, 01:21)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




He Ger onze beste moderator. Goed 2023 en je vrouw ook. Misschien is het voor volgend jaar een goed idee om alle Kerst- en Nieuwjaarswensen in 1 item te combineren? Ik heb de mijne bij het eerste item gezet maar ie nu al weer minstens 3 andere voorbij komen ... Ga ik niet nog een keer allemaal doen ...

Bedankt Els voor de goede en vooral vroege (2023 Big Grin ) wensen en voor de tip. Ik heb alle berichten over dit onderwerp samengevoegd in één item. Inderdaad veel overzichtelijker zo.
Quote
#66
Ja zie je dat krijg je nou als je aan de bruiswijn zit ..... Smile)
Quote
#67
Net terug uit kreta, wens ik allen, van dit uitzondelijk leuke prikbord, een fantastisch 2013. Dat alle plannen en voornemens tot een goed einde gebracht mogen worden!
Quote
#68
Aan iedereen de Beste Wensen en een gezond 2013
Quote
#69
[Afbeelding: 16ljote.jpg]
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#70
iedereen een goed 2013 gewenst

robienne
Quote
#71
[Afbeelding: 2zxw8s7.jpg]

Zo krijgt deze prikker ook een echt gezicht op dit bord Wink
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#72
(01 January 2013, 16:03)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zo krijgt deze prikker ook een echt gezicht op dit bord Wink

Leuk initiatief Jef; je ziet allerlei namen voorbij komen op Oríste! en na verloop van tijd verzin je daar een 'gezicht' bij. Leuk om te zien wie Jef nu eigenlijk in het echt is :)
Zou het misschien leuk zijn als anderen dat ook deden? Het '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




' zou daar uitermate geschikt voor zijn ;)
Quote
#73
(Even verder over dit laatste, is wel off-topic so do 't shoot me)
Wat we zouden kunnen doen is een foto maken van Oriste-leden tijdens het Samos-treffen komend voorjaar dat ik wil organiseren samen met Margarita. Zij is er eind mei - begin juni meen ik dus dan zou dat ergens in die tijd zijn. En bij de foto de namen ( voor wie dat wil) en dan op Oriste plaatsen.
Wie zijn er trouwens nog meer rond die tijd op het mooiste eiland van de Egeïsche Zee?
Quote
#74
Of een smoelenboek zoals meerdere forums dat kennen?
Quote
#75
Op internet wil ik niet met foto staan, maar kunnen we niet eens bij een Grieks restaurant in Nederland afspreken?
Om daar nu voor naar Samos te gaan, gaat me iets te ver, Els :)
Quote
#76
Vito goed idee maar ik woon in een uithoek van NL Kan beter door iemand georganiseerd worden die wat centraler woont. Jij?
Quote
#77
(01 January 2013, 22:21)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Vito goed idee maar ik woon in een uithoek van NL Kan beter door iemand georganiseerd worden die wat centraler woont. Jij?

En Samos ligt in een uithoek van Griekenland, en dan nog dicht bij de Turken. Smile
Mij niet gezien.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#78
(01 January 2013, 22:32)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En Samos ligt in een uithoek van Griekenland, en dan nog dicht bij de Turken. Smile
Mij niet gezien.

Nee, dan Kreta, dát ligt lekker centraal Big Grin
Als ik mocht kiezen ging ik echt wel voor Samos hoor. Maar helaas, mijn vakantie is pas in juli Confused
Quote
#79
Ook vanaf hier de beste wensen!
elena2006's signatuur leef je droom![/font]
Quote
#80
Voor iedereen op dit forum; heel veel geluk, blijdschap, gezondheid en liefde toegewenst in het nieuwe jaar!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  wensen johan 22 2.988 31 December 2021, 13:50
Laatste bericht: Goedas
Video De allerlaatste Kerst wensen op Oriste Wilma 4 2.088 23 December 2019, 17:17
Laatste bericht: Goedas
  De beste stuurlui staan niet altijd aan wal....... Ger 7 2.602 14 November 2019, 16:10
Laatste bericht: chris
  Beste wensen vanop de Express Skopelitis Patrick 3 1.914 29 December 2018, 18:02
Laatste bericht: metaxa
  Wensen Patrick 1 1.744 23 May 2017, 08:29
Laatste bericht: Karel
  Mykonos "beste eiland" Ger 2 2.672 06 April 2016, 16:11
Laatste bericht: metaxa
  Griekenland -beste vakantieland volgens Zoover metaxa 5 3.040 23 January 2016, 13:58
Laatste bericht: metaxa
  De beste wensen Ger 33 17.614 26 December 2015, 10:35
Laatste bericht: siepke
  De beste DJ's komen dit jaar uit............ Ger 3 2.935 19 October 2015, 08:35
Laatste bericht: greece67
  Griekenland beste vliegvakantiebestemming Ger 3 3.128 23 April 2013, 20:51
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 9 gast(en)