griekse tv ontvangen zonder per maand betalen. bel mij op.
#1
hallo ik ben christos. woon ik in amsterdam.
ik weet alles over griekse tv in nederlands te kijken.
zonder schotel zonder per maand betalen.
bel me op.
0610308060
Quote
#2
Dag Xristos,

Ik vraag me af waarom mensen je persé moeten bellen (nog maar afgezien of het wel zo slim is om je telefoonnummer zo openbaar te maken).
Dit is een openbaar forum waar mensen tips met elkaar uitwisselen dus waarom niet eerst wat meer info hier op het forum? Daarna kan je eventueel altijd nog wat details geven via telefoon of een persoonlijk bericht (PM).
Quote
#3
Ga naar readon.com installeer dat programmaatje en je kunt allerlei tv kanalen ontvangen.
Quote
#4
Deze Griekse man geeft ook nog Griekse kookles voor € 20,00.
Tevens eet hij bij je thuis mee. Uiteraard wel gratis.

Hij laat dan ook zien dat je Griekse TV kan kijken zonder per maand te betalen.
Heel gemakkelijk;
Gratis elke avond eten.
Per avond ook nog € 20,00 daarvoor krijgen.
Hij laat op je PC zie hoe je met YouTube Griekse TV gratis kan kijken.
Of hij laat zien hoe je ERT internet WebTV op je PC kan zien.
Hierbij alvast de link :
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel succes, maar ik doe er niet aan mee.
Hypocrite ExclamationHuhIdea
Quote
#5
wat doet hij nog meer?? griekse koffie kan hij bakken??
Quote
#6
en ..., danst hij ook nog de sirtaki ?, of is daarvoor een supplement nodig ?
Quote
#7
Grieks dansen doet hij niet, hij geeft uitsluitend lessen.
Mogelijk dat jullie hem een mail stuurt, hij geeft graag zijn tarieven.
En wie weet nog meer verrassingen ??
CoolCoolHypocrite
Quote
#8
Nou het is in elk geval een Griek die probeert wat te verdienen .... Wink
Quote
#9
dat laste is niet grappig.
Quote
#10
(20 December 2012, 09:53)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou het is in elk geval een Griek die probeert wat te verdienen .... Wink

Als hij iets wil verdienen moet hij maar de handen uit de mouwen steken.
Dit is een openbaar prikbord ieder mag hier zijn mening kwijt, maar het gebruiken om al slapend geld te verdienen is er over.
Het geeft trouwens een verkeerd beeld weer van de Griekse bevolking in het algemeen. De doorsnee hollander en Belg heeft nu al geen hoge hoed op wat de Grieken betreft.Ik krijg de kriebels van dat soort oppertunisten. Dus zeg het maar in het grieks " αβάρα από δω ".
Dat is niet op jou bedoeld hoor Els, maar voor wie zich aangesproken voelt " Die het schoentje past die trekke het aan.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
(19 December 2012, 13:34)xristos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hallo ik ben christos. woon ik in amsterdam.
ik weet alles over griekse tv in nederlands te kijken.
zonder schotel zonder per maand betalen.
bel me op.
0610308060.
Ik krijg er berichten van geke mensen dat ze denken dat alles weten over griekse tv via internet. over griekse web tv. dat is heel anders. mensen web tv kan je wat grieks zenders kijken maar niet altijd live. en niet alle zenders. als er voetbal is dan stopt web tv. wat ik er heb is echt wat anders alle kanalen altijd live kijken. en wat somige mensen over denken en zo slim denken te zijn dan zijn echt niet slim n ze weten niks. en zet mijn tel num omdat gewoon wil ik god uit leggen hoe dat werkt tv te kijken zonder per maand te betalen. en dat ontvanger heb ik en is echt.

mensen ik weet er hoe je griekse tv zonder schotel kan kijken met een ontvanger deze ontvanger heb ik kan ik ook verkopen.
deze is geen web tv. er bestaat ook web griekse tv via internet te kijken. maar niet altijd live web tv als er belangrijke programmas zijn films voetbal enz dan stopt web tv.
maar wat is heb is ontvange kopel hem via de modem en via de chart of hdm kabel en kijk je alle griekse zenders. je betaalt allen maar een keer de ontvanger en klaar. mensen denken dat deze web tv is maar deze is geen web tv waar je niet altijd live kan kijken met deze ontvanger heb je altijd live griekse en nog meer zonder stopen.
bel me ik kan je verder vertellen en deze ontvanger kan je kopen van mij.
06 10308060
echt live griekse tv te kijken dan is deze een beste oplosing.

hallo. ik weet er hoe echt grieks live tv veel zenders kan kijken zonder schotel allen via spaciale ontvanger. dat heb ik en verkoop ik ook.
let op mensen zegen er van alles. denken ze dat deze web tv is. maar nee deze is geen web tv. web tv kan je via internet kaalen kijken maar niet altijd live. wat ik er heb is echt wat anders altijd live nooit stopn als er voetbal of goede films zijn.met web tv stopt af en toe. maar met deze niet.
het is ontvanger waar zonder schotel gewoon via je modem kabel naar de ontvanger en via je tv schart of via je hdm kabel. je een keer ontvanger betalen heb kijk je griekse tv. en ook veel meer kan je met deze ontvanger echt super.
daarom listeren niet wat er mensen zegen. er zijn mensen op mijn adv mailen ze dat ik onzen zeg maar echt niet hoor.
bel me.
0610308060
Quote
#12
Kijk hier goed mee uit. Hij heeft het over IP-tv i.c.m. cardsharing. Dit is bij de wet verboden en daar kan je een hoop problemen mee krijgen.
Niet doen dus!
Quote
#13
(27 December 2012, 21:56)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk hier goed mee uit. Hij heeft het over IP-tv i.c.m. cardsharing. Dit is bij de wet verboden en daar kan je een hoop problemen mee krijgen.
Niet doen dus!

@ Yorgos; doe geen moeite beste man , de auteur van dit draadje is hardleers en betweterig. Ik heb van hem al een mooie bloemlezing aan verwijten gekregen in mijn persoonlijke berichten box. Gewoon negeren is volgens mij het beste.

MVG
Jef
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#14
(27 December 2012, 21:56)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kijk hier goed mee uit. Hij heeft het over IP-tv i.c.m. cardsharing. Dit is bij de wet verboden en daar kan je een hoop problemen mee krijgen.
Niet doen dus!


Cardsharing juist ja, er worden soms servers gestopt.
Eèntje, weg en er komen tig voor in de plaats, net als bij TPB.

Kijk eens wat brein of bumastemra klaar krijgt of CD, het is dweilen met de kraan open.

De servers worden aangepakt tenminste als ze in NL staan, de meeste staan in RU.
De gebruikers niet, die zijn dan alleen hun geld kwijt.

Ik kijk trouwens legaal naar CD en Nova. Kaartje hier en daar.Mijn ontvangers hebben ook geen utp .
Quote
#15
Hi alle, een heel gedoe allemaal, een schotel en een motor die je overal dan kan laten zoeken naar welke sat: lijk veelal nog het beste te zijn.
Alhoewel ik de laatste tjd wat onduidelijk vind. Maar zal Ger zijn forum weer eens bezoeken, omdaar wat info: weg te halen.
Zeker met het gedoe met de HD ontvanger. Dit ff voor de reactie die wilde plaatsen.

Gr uit Poeldijk
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zenders Eutelsat te ontvangen met Maxdigital 220s ? jeronimo2 2 7.490 27 February 2015, 23:45
Laatste bericht: jeronimo2
  NERIT-sport vrij te ontvangen op 3.1 oost Ger 28 22.579 28 January 2015, 13:43
Laatste bericht: Ger
  Set gekocht,maar nu hellas 2 ontvangen...??? marios 22 16.463 15 July 2010, 13:26
Laatste bericht: Ger
  Handleiding HellasSat-2 ontvangen oriste 0 4.268 09 July 2010, 18:22
Laatste bericht: oriste
  G-Net slecht(er) te ontvangen? Mario 3 4.179 04 January 2010, 12:32
Laatste bericht: Ger
  Nova-pakket ontvangen KarenAnna 5 8.556 14 October 2009, 13:06
Laatste bericht: prasoudi
  Hoe ontvangen jullie HellasSat-2? Ger 10 9.608 11 October 2009, 22:02
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)