Documentaire Paul Rosemoller
#1
Paul Rosenmöller reist door Zuid-Europa met de vraag: wat zijn de gevolgen van de crisis voor de gewone burger in deze landen. Hij bezoekt ook Griekenland. De reis begint in de havenstad Patras. Kijk hier de uitzending terug:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
Mooie documentaire, zonder opsmuk of sensatie de dingen laten zien zoals ze zijn.
Petje af voor deze man (en voor sommige mensen die hj voor de camera bracht).
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#3
vooral Maria uit Perama
Quote
#4
Hij had het verhaal van de emigranten uit Afrika beter weg kunnen laten uit de docu. Het probleem in Patras heeft weinig met de crisis te maken.
Het probleem bestaat al vele jaren in Patras. De emigranten vormen al jaren een plaag in de ogen van de Grieken, en ze worden al jaren achtervolgd door de politie en (door anderen) in elkaar gemept.
Quote
#5
ik ben er zeer van onder de indruk. Dat het slecht gaat weten we maar dit zo zien is vreselijk. Wat me heel erg opvalt en raakt is wat een ongelooflijk sterk volk die Grieken zijn. Eigenlijk zijn ze helemaal murw maar de vechtlust en hun gevoel van waardigheid groeit alleen maar. Mijn bewondering voor het Griekse volk was al groot maar door deze docu groeit en groeit dat gevoel nog meer. Prachtig gemaakte, duidelijke maar trieste documentaire. Wat gaat dit worden, wat staat ze nog te wachten.
Quote
#6
Ik heb er samen met mijn vrouw naar gekeken. Goede documantaire. Mijn vrouw komt uit Perama en we zijn daar regelmatig op bezoek bij familie en vrienden. Er is daar inderdaad erg veel armoede maar ook daar veel families waar het wel goed gaat. Het is dus niet alleen maar ellende daar. Wat goed wordt weergegeven is dat veel mensen afhankelijk zijn van de haven en die ligt vrijwel helemaal plat. Ik meen gehoord te hebben dat in Perama momenteel ongeveer 50% werkloos is.

Xander: Wat betreft de emigranten in het verhaal. Het klopt dat dat al veel langer een probleem is in Griekenland maar aangezien de opkomst van gouden dagenraad wordt besproken past het er wel weer in vind ik. Vooal omdat de GD tijdens de crisis heel sterk opgekomen is.
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#7
Op het gevaar af dat ik met auteursrechten knoei (nee toch?) wil ik eigenlijk hier toch een kommentaar weergeven wat ik bij Bruno Tersago (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) las en waar ik me grotendeels in kan vinden.
Mocht "Petros" een nieuwe "Penimeni" blijken zijn, dan heeft ie hier toch een punt wat niet al te vaak op dit (of enig ander forum) naar voren wordt gebracht:

Petros says:
27/12/2012 at 14:02
Vele vragen roept deze doc op (uiterst linkse, gemakkelijk is dat vanuit je luie zetel) maar zoals de grote Diogenes al zei; ….) maar een burgeroorlog komt er en DAN pas zal de EU wakker worden! Ik heb niks tegen de ND want zou je dat niet zelf worden als de crisis echt toeslaat. Fuck the Nigeriaans, fuck the Noord-Afrikaan, go back home, you have no place here , you only come here to steal from us!

Petros says:
27/12/2012 at 19:05
Let me rephrase this….Elke mens heeft het recht om gelukkig te zijn, maar is het dat wat de Afrikanen hier zoeken? Telkens ik een zwarte medemens passeer, zie ik -zeker in deze dagen- weinig geluk in zijn/haar ogen. Ja, ze kunnen nu tenminste naar de Wibra gaan, maar als ik eens een gelukkige Afrikaner zie is hij ofwel zat ofwel spreekt (of liever roept) hij in barbarbara naar een lotgenoot aan de overkant. Misschien keitof voor de Afrika-kenner maar voor ons enkel irriterend en aanstootgevend. Zo moet het ook voor de modale Griek zijn. Vroeger waren ze een soort van curiosum die een welles-nietes verkooppraatje hielden in de lokale kafenoia, maar nu zijn ze overal en: “Wachtend om onder een truck naar een of ander Europees te gaan” en daar simpelweg een uitkering te krijgen. DAT is de realiteit en DAT zijn de mensen meer dan beu, zeker de Grieken die (tenminste nog een beetje) over hun etniciteit waken. De fascisten in Griekenland zijn, zoals onze “dappere koning” al zei, gevaarlijk alsook al het populisme, maar dat betekent niet dat juist dat populisme leeft, en niet zal doven totdat de EU zijn grenzen sluit en wat beter voor haar eigen burgers gaat zorgen, niet in minst voor zij die ons Europa hebben gegeven. Neen dus aan het (salon)linkse alles-moet-kunnen denken en ja aan de realiteit: “The shop has closed!” (wordt miss nog vervolgd, nu even kijken wat snooker-boy BDW nog te zeggen heeft over die zogenaamde “infantiele” blunder van de koning der Belgen)

Petros says:
27/12/2012 at 19:29
En terwijl onze Jeroen zijn ballekes rolt, kan ik het niet laten: at Jimmy; don’t worry about the gypsies, they’ve been around for centuries! I know, I was one!
Quote
#8
(27 December 2012, 16:10)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hij had het verhaal van de emigranten uit Afrika beter weg kunnen laten uit de docu. Het probleem in Patras heeft weinig met de crisis te maken.
Het probleem bestaat al vele jaren in Patras. De emigranten vormen al jaren een plaag in de ogen van de Grieken, en ze worden al jaren achtervolgd door de politie en (door anderen) in elkaar gemept.

Ik vermoed dat als er hier ook meer als 20% nieuwe Nederlanders zijn het nog veel "wilder"word.Huh
Henk
Quote
#9
@Berend

Daar heb je een punt.
Voeger waren het 'gewone' Grieken die de Afrikaanse emigranten in elkaar mepten, sinds de verkiezingen blijken diezelfde 'gewone' Grieken lid van GD geworden te zijn of daar op gestemd te hebben?
Ander naampje, zelfde effect: er werd en wordt gemept, en dat zou niet getolereerd moeten worden.

In ieder geval vond ik dat de docu voornamelijk over de economische situatie van van mensen in GR ging, en dan de docu starten met een topic dat primair over de ongewenste emigranten gaat en hoe die mensen bejegend worden. Evengoed wel een onderwerp dat best belicht mag worden, maar dan in een andere setting wat mij betreft.

Voor het overige geeft de docu een goede indruk over hoe slecht vele Grieken er aan toe zijn.
Maar niet iedereen.
Iets van 25 % van de beroepsbevolking is werkloos, ofwel 75% heeft werk. Weliswaar tegen veelal (aanzienlijk) slechtere voorwaarden, maar toch.
Quote
#10
ik zag een puur linkse propaganda "docu"

1) De illegalen hebben met de crisis in dit aspect niets mee te maken, maar sinds Rosenmuller als een grote "filantroop" dat hij is vond het nodig om ze bij te betrekken dan kon hij ze tenminste vragen hoe zouden ze zich (de illegalen) voelen als de onschuldige truckchauffeur gearresteerd wordt en zijn vrachtwagen in beslag word genomen omdat zij verborgen hielden in/onder zijn vrachtwagen?? Rosenmuller weet verdomd goed dat deze zijn de gevolgen voor de chauffeurs.Daarom houden ze ze op afstand.
Maar hoe zou JIJ je voelen als JIJ de onschuldige chauffeur was?

2) Gouden Dageraad...
tja..wat hebben zij te maken met de werkloosheid en vervaal van de scheepbouw daar?? Maar Rosenmuller vond dit ook relevant,
okay dan, het specifieke incident waar hij het over heeft betreft een actie waarbij illegale goederen van illegale verkopers werd vernietigd, er is niemand in elkaar geslagen.
Probeer je nu voor te stellen dat jij als brave winkelier word je geconfronteerd met 10talen belastingen en de illegale immigranten/indringers verkopen vrij en ongestoord voor je deur hun illegale goederen, maar de belasting dienst en de politie komt alleen naar jou toe! Zou jij dan de actie van de GD toe juichen of niet?
De gouden dageraad werd vaker door de linkse media en politici beschuldigd voor moorden maar iedere keer als de politie de daders vond bleek dat het ging om drugdeals en afpersingszaken onder de illegalen zelf.
Vorige week een links parlements lid (Stratoulis) had in scene gezet een incident waarbij de G.D hem zou hebben geprobeerd te vermoorden!! , En guess what!! dit bleek ook nep te zijn!

3) Als een echte communist Rosenmuller kon de kerk natuurlijk niet met rust laten,
Dit is een onderwerp dat de linkse vleugel steeds actueel houdt in de naam van de hersenspoeling ,
De orthodoxe kerk BETAALT belasting, dat ze geen belasting zouden betalen is de zoveelste communistische MYTHE ,
maar de kerk doet veel meer dan dat.. duizenden maaltijden aan arme iedere dag, huisvesting aan arme, rekeningen en schulden van armen betalen, studiebeurzen aan kinderen etc etc etc, alleen deze activiteiten komen niet in de krant te staan en de linkse media en politici doen alsof het niet bestaat.
Het "verbaast" me alleen dat Rosenmuller de 2 RIJKSTE en ook vrijbewaard van belasting instituten met rust liet!!
te weten: a) De joodse vereniging ook bekend als ΚΙΣ oftewel Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο met vermogen vele malen dat van de kerk! maar ho maar, als iemand er over durft te beginnen wordt direct voor nazi/fascist/antisemiet en weet ik veel wat nog meer uitgemaakt.
en b): de banken,
Maar ik zit te dromen zeker want als een echte communist en jood Rosenmuller zou NOOIT er over beginnen

4) De vakbondsleider
Tja, wat moeten we hier mee? Hij met de communistische vakbond, ook bekend als ΠΑΜΕ is medeverantwoordelijk voor de situatie in de scheepsbouw zone (en niet alleen daar) , bij aanleggen het schip wordt meteen bezet door de vakbond en ze stellen onmogelijke salaris en personeels eisen maar ook zeggenschaap in het bedrijfsvoering en ook verbieden ze, met geweld wel te verstaan, andere (geen vakbonds) mensen te gaan werken .
Vandaar dat er geen schepen meer daar naar toe gaan! of weet Rosenmuller dit allemaal niet?

Maar ik kan het ook verkeerd hebben , dus anders denkende graag inmengen maar dan wel inhoudelijk en met feiten en niet alleen met "gratis" theorieën
Probeer alleen niet met nederlandse maatstaven te denken want daar is Griekenland.
Quote
#11
wat een beledigend, discriminerend bericht over Paul Rosenmuller van Nick.
Quote
#12
Wat zegt hij voor beledigende dingen over Rosenmöller? Hij noemt hem alleen een communist, weet niet of jij dit al een belediging vindt?

Verder heeft Nick zijn eigen mening en daar wij nog steeds in een democratie leven, daar ook recht op.
Zelf heb ik de documentaire anders ervaren dan Nick, maar dat neemt niet weg dat hij zijn eigen mening mag hebben en ventileren.
Quote
#13
Ik ben het helemaal met Mariët en Berend en Connie eens, de reportage van Paul ontroerde mij, maar ook mijn gevoel was:welke kant gaat de toekomst van onze zo geliefde Grieken heen in 2013.
Murw geslagen en toch waardig en optimistisch,bewondering voor onze Nederlandse mannen en vrouwen die daar blijven en ik weet zeker niet alleen voor de Liefde blijf je in Griekenland maar ook de wil om samen positief naar de toekomst te blijven kijken.
Ik weet het ik kan makkelijk praten met een fulltime baan en 63 jaar jong.
Fijn weekend allemaal,
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#14
Communist vind ik geen belediging, integendeel. Overigens is Paul Rosenmöller nooit communist geweest, noch is hij lid geweest van de CPN. Het is de toon van het bericht (doet me denken aan de ingezonden berichten in de telegraaf). Bovendien vind ik het bericht nogal antisemitistisch.
Quote
#15
(28 December 2012, 18:19)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bovendien vind ik het bericht nogal antisemitistisch.

??? Ieder zijn mening, maar dat vind ik in het bericht niet terug.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#16
Tja..Nick.

Het heeft allemaal niet zoveel met links of rechts te maken. De meeste mensen denken in hun eigen straatje en proberen er het beste van te maken. "De ilegaal" gaat weg uit zijn land omdat hij/zij denkt dat het ergens anders beter is.
De arme truckchauffeur (monopolie in Griekenland, heb ik absoluut geen medelijden mee!!!) en brave winkelier (die voor de helft of meer ook geen bonnetjes schrijft) worden bijvoorbeeld ook gedupeerd door de lokale boeren die met hun pickups door de dorpen rijden en hun waar verkopen etc etc (komt geen ilegaal aan te pas). Wat ik al schreef, ieder denkt voornamelijk korte termijn en aan zich zelf. Het heeft met links, rechts communisme niet zoveel te maken volgens mij. Dat Rosenmuller de orthodoxe Kerk aanhaalt is volledig terecht omdat vooral de grieken zelf daar ook veel kritiek op hebben. Neemt niet weg (en dat haal je terecht aan, en Rosenmuller trouwens ook) dat de kerk veel praktische hulp geeft aan duizenden mensen en voor vele de enige vorm van hulp is. Dat de banken grote boosdoeners zijn ben ik helemaal met je eens maar...dat laatste zinnetje ...echte jood en communist Rosenmuller bla bla .....niet doen hoor, slaat nergens op
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#17
De kwaliteit van PR's documentaires even terzijde latend( ik kan daar niet objectief meer naar kijken)is de stempel "links" en/of "communistisch" echt wel de meest onterechte welke je op Paul zou kunnen drukken, @ Nick.

Ik wil hier niet weer de hele meute over me heen hebben.Lees over deze persoon dus maar even op zijn WIKI-pagina:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






€ 70.000,- 's-jaars voor 1 dag werk in de week, en de rest van de beerput!Gewoon een Griek onder de Grieken.
Quote
#18
(28 December 2012, 20:06)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De kwaliteit van PR's documentaires even terzijde latend( ik kan daar niet objectief meer naar kijken)is de stempel "links" en/of "communistisch" echt wel de meest onterechte welke je op Paul zou kunnen drukken, @ Nick.

Ik wil hier niet weer de hele meute over me heen hebben.Lees over deze persoon dus maar even op zijn WIKI-pagina:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






€ 70.000,- 's-jaars voor 1 dag werk in de week, en de rest van de beerput!Gewoon een Griek onder de Grieken.

kijk ik in eens heel anders tegen PR aan.Big Grin
Quote
#19
Ik heb de uitzending ook gezien, en vond die zeer ontnuchterend en confronterend.
We wisten zo naderhand wel al hoe het er momenteel in Griekenland aan toe gaat, voor de gewone man en het doorsnee gezin, maar toch is het hard (én tegelijk 'goed') om er met de neus nog eens opgedrukt te worden.

Nog een korte passage uit ons tv-journaal van deze avond:
eveneens confronterend, vind ik:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#20
Ik heb zojuist , zaterdag morgent 1 hr griekse tid die repotage bekeken op mijn pc.Mijn eerste indruk is dat het een reportage is zoals 13 in een dozijn. Ik verklaar me nader; er is ongelofelijk veel tijd verklooid in de opnames en de regie. waarschijnlijk uren opname en orkestrering, om uiteindelijk en de kijker iets vor te schotelen dat ver van de waarheid ligt. Hoe kan nu uren en uren reportage comprimeren tot één uurtje uitzendig???? Ja juist door veel te filteren en nog meer weg te laten van het oorsponkelijk beeld en geluids materiaal. Met andere worden , een halve waareid is ook een leugen, dat is wat ik er van vind. Ik zal die uitzending nog enkele malen moeten bekijken alvorens er een oordeel over te vellen. Op het eerste zicht en buikgevoel kan ik maar één ding zeggen " psemata". Ik bedoel daarmee alle parijen van guoden dageraad , die niet weet hoeveel inwoners GR telt en ook die Egyptische bouwvakker die beweerd dat zijn kaaksbeen link e was gebroken( zonder tijd of data erbij tevermeden); Als je zoeen averij hebt opgelopen spreek je voor de eerste jaren niet meer en zie je bond en blauw. Maar nee, hij kon er nog een levendig verslag over uit brengen. (Larie en apekool dus).

Nu mogen alle lichtgelovigen medeprikkers over mij heen vallen, dat ben ik al gewoon. Maar trek eens je oren en je ogen open. En vooral bekijk de geschiedenis, zowel van de lage landen als die van pak weg Alexander de Grote, die heeft tenminste Europa ( an andere landen ) samengebracht. Wel ter vuurd en ter zwaard, mmar dat is nu eenmaal wat het is.

Vluchtelingen zijn van alle tijden. Met één verschil , vroeger was er een troubadoer, nu heb je andere en snellere media.

Ik zal die reportage nog enkele malen moeten bekijken vooraleer ik een eindverdict kan vellen.
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#21
ik heb er naar gekeken en vond het boeiend bedankt
Quote
#22
(28 December 2012, 20:06)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik wil hier niet weer de hele meute over me heen hebben.Lees over deze persoon dus maar even op zijn WIKI-pagina:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





€ 70.000,- 's-jaars voor 1 dag werk in de week, en de rest van de beerput!Gewoon een Griek onder de Grieken.

Hè, zo gaat de glans er meteen weer vanaf. Was net zo onder de indruk van de documentaire.
Afijn, we zijn weer een illusie armer, of een desillusie rijker, dat kan ook.;)

(29 December 2012, 02:30)Jef Dockx schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik verklaar me nader; er is ongelofelijk veel tijd verklooid in de opnames en de regie. waarschijnlijk uren opname en orkestrering, om uiteindelijk en de kijker iets vor te schotelen dat ver van de waarheid ligt. Hoe kan nu uren en uren reportage comprimeren tot één uurtje uitzendig???? Ja juist door veel te filteren en nog meer weg te laten van het oorsponkelijk beeld en geluids materiaal. Met andere worden , een halve waareid is ook een leugen, dat is wat ik er van vind. Ik zal die uitzending nog enkele malen moeten bekijken alvorens er een oordeel over te vellen. Op het eerste zicht en buikgevoel kan ik maar één ding zeggen " psemata".

Tja, met drogredenen is het makkelijk je buikgevoel voeden. Wie ooit wel eens een stukje geschreven heeft weet dat schrijven voornamelijk schrappen is. Met filmen zal het niet anders zijn. Juist door te knippen haal je de ruis weg en blijft de essentie over. Als je het goed doet, tenminste. Bij deze reportage heb ik geen redenen daaraan te twijfelen. Insteek was de kijker te laten zien hoe de scherpe randen van de euro insnijden in de levens van gewone mensen. Rosenmöller is daar m.i. op een indrukwekkende manier in geslaagd.
Tina K. Noume's signatuur Schotel: Celestial Platinum | 0,27 | 2000 | Wedgwood | Bone China | Vaatwasmaschinebestendig. |
Quote
#23
Ik vond het een boeiende reportage. Je kunt er van alles van vinden maar in kort tijdsbestek wordt de situatie toch van meerdere kanten bekeken.
Quote
#24
"Tina K. Noume's signature
Schotel: Celestial Platinum | 0,27 | 2000 | Wedgwood | Bone China | Vaatwasmaschinebestendig. |"

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#25
Mijn mening. De zoveelste documentaire over mensen in nood, zag nog zoiets over arme moeders in Afrika met ene lieke en moeder, terug in hun beschermde wereldje intereseert het hun geen ene moer meer, alles voor de kijkcijfers. Als ze nu eens al dat geld wat hun vakantie tripje kost aan de mensen geven die het echt nodig hebben, kwam het beter terecht.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#26
(29 December 2012, 18:00)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn mening. De zoveelste documentaire over mensen in nood, zag nog zoiets over arme moeders in Afrika met ene lieke en moeder, terug in hun beschermde wereldje intereseert het hun geen ene moer meer, alles voor de kijkcijfers. Als ze nu eens al dat geld wat hun vakantie tripje kost aan de mensen geven die het echt nodig hebben, kwam het beter terecht.

dus jij bent al immuun Arthur voor de ellende in de wereld begrijp ik uit jouw reactie.
Ik vraag me toch af of we wel naar dezelfde documentaire hebben gekeken want die was gewoon erg goed en zonder poespas, drama en tranen. Niks voor de kijkcijfers, dit was voor de ECHT geïnteresseerden onder ons en het gaf een zeer duidelijk beeld.
Ik verbaas me echt over sommige nonchalante en ongeïnteresseerde reacties.
Quote
#27
Ik niet ben immuun voor de ellende in deze wereld @Mariet, sommige van deze documentaires zijn nodig maar je wordt er bijna mee doodgegooit. Ik heb in mijn loopbaan als chauffeur genoeg ellende gezien, het enige wat mijn stoort is ze telkens opnieuw bobo's op weg sturen die klauwen met geld kosten.
Heb je al eens de lijst gezien wat directeuren van goede doelen verdienen.
Ik ben voor directe hulp en niet via een grote zakkenvullende omweg.
Nog een gelukkig en gezond Nieuwjaar en veel plezier in Petra op Lesbos.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  TV Tip: De documentaire Golden Dawn Girls op NPO2 Natascha 11 4.236 11 March 2018, 23:56
Laatste bericht: Electra63
  Documentaire over Griekse crisis Patrick 0 1.619 01 March 2018, 13:46
Laatste bericht: Patrick
  Gezocht: Documentaire Leros Ger 8 4.852 11 November 2012, 20:44
Laatste bericht: Edwin Leros

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)