Must see/do Pilion?
#1
Het is gelukt, de villa met privézwembad op de Pilion!

Ik ben me dus al een beetje aan het inlezen en heb hier ook de verschillende topics al doorgenomen.
Maar buiten het treintje en dat het er mooi is, kan ik geen specifieke dingen vinden die je perse moet zien of doen.
Wat zijn echte aanraders? Of gewoon lekker rondtoeren door de bergdorpjes en langs de kust?
Quote
#2
Sowieso lekker rondtoeren en de mooie dorpjes bezoeken, bijv Damouchari, Chania (skigebied), Makrinitsa, Volos, Zagora, Vizitsa, Lafkos (dorsplein) en het zuiden van Pilion Trikiri en Agia Kyriaki. En ook leuk is een rit in de stoomtrein de moutzouris, van Anous Lechonia naar Milies.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Ook als je van wandelen houdt is Pilion een echt paradijs! Kijk eens op deze website:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#4
Je kunt ook nog het reisgidsje van Wilma Hollander aanschaffen.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Hier staan ook tips en wandelingen in.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#5
Dagje (of twee) naar Meteora, is werkelijk prachtig.

[Afbeelding: eq42v5.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)