Peiling: Mijn 5 favoriete foto's uit 2012 zijn:
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Foto 1
1.08%
4 1.08%
Foto 2
2.44%
9 2.44%
Foto 3
2.17%
8 2.17%
Foto 4
1.63%
6 1.63%
Foto 5
0.81%
3 0.81%
Foto 6
1.08%
4 1.08%
Foto 7
4.07%
15 4.07%
Foto 8
1.90%
7 1.90%
Foto 9
1.63%
6 1.63%
Foto 10
4.07%
15 4.07%
Foto 11
0.81%
3 0.81%
Foto 12
2.71%
10 2.71%
Foto 13
1.08%
4 1.08%
Foto 14
2.44%
9 2.44%
Foto 15
0.81%
3 0.81%
Foto 16
0.54%
2 0.54%
Foto 17
2.98%
11 2.98%
Foto 18
0.54%
2 0.54%
Foto 19
0.54%
2 0.54%
Foto 20
6.23%
23 6.23%
Foto 21
0.54%
2 0.54%
Foto 22
2.17%
8 2.17%
Foto 23
2.98%
11 2.98%
Foto 24
0%
0 0%
Foto 25
0.81%
3 0.81%
Foto 26
1.08%
4 1.08%
Foto 27
0.54%
2 0.54%
Foto 28
2.17%
8 2.17%
Foto 29
2.71%
10 2.71%
Foto 30
0%
0 0%
Foto 31
1.08%
4 1.08%
Foto 32
1.36%
5 1.36%
Foto 33
0.81%
3 0.81%
Foto 34
2.17%
8 2.17%
Foto 35
2.98%
11 2.98%
Foto 36
2.44%
9 2.44%
Foto 37
1.63%
6 1.63%
Foto 38
3.25%
12 3.25%
Foto 39
1.63%
6 1.63%
Foto 40
8.40%
31 8.40%
Foto 41
2.98%
11 2.98%
Foto 42
0.81%
3 0.81%
Foto 43
1.63%
6 1.63%
Foto 44
0.27%
1 0.27%
Foto 45
2.17%
8 2.17%
Foto 46
2.98%
11 2.98%
Foto 47
0.54%
2 0.54%
Foto 48
2.98%
11 2.98%
Foto 49
1.36%
5 1.36%
Foto 50
1.90%
7 1.90%
Foto 51
1.90%
7 1.90%
Foto 52
2.17%
8 2.17%
Totaal aantal stemmen: 369 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Foto van het jaar 2012
#1
Photo 
Nog een paar dagen en dan zit ook dit jaar er weer op. En dus wordt het tijd om, net als in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de
Foto van het jaar 2012 te kiezen.
Ook dit jaar stuurden de lezers van Oríste! weer genoeg mooie foto's in om elke week een nieuwe "foto van de week" in de header te plaatsen.
Dank daarvoor!

Kijk
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een overzicht van alle foto's uit 2012. Door op een foto te klikken wordt deze vergroot. Het nummer van de betreffende foto is te zien in de adresbalk op het einde van de URL. Het getal achter "2012-" is het nummer van de foto (bijvoorbeeld bij 2012-25ff.jpg is het fotonummer 25)
Maar je kunt ook in het overzicht met de muis op een fotootje gaan staan (niet klikken); de link met fotonummer verschijnt onderaan in je browserbalk.

Zet een vinkje bij jouw 5 favoriete foto's in de poll boven dit bericht. Op 16 januari 2013 sluit de poll en is de "Foto van het jaar 2012" bekend.

NIEUW: Dit jaar is er voor de maker van de winnende "Foto van het jaar 2012" een prijs beschikbaar gesteld door Frank van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, namelijk een exemplaar van zijn zelf geschreven boek "
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




".
(Bedankt voor de leuke geste Frank!)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Enne, voordat ik het vergeet, ook in 2013 blijven foto's voor de rubriek "foto van de week" meer dan welkom ;)

Voor de nieuwe leden uit 2012 (dat zijn er tot nu toe 660) die nog niet bekend zijn met de "foto van de week":
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vind je alle informatie over deze rubriek.


Ger
Quote
#2
Tusenstand na twee dagen:
9 leden hebben 46 foto's genomineerd Blush
Waar blijven die andere 1455 leden (hint) Huh

Dus gauw even naar boven scrollen Big Grin
Quote
#3
Ik mis de fotootjes erbij? Want hoe weet ik nu welke foto bij welke week hoort of zie ik wat over het hoofd?
Quote
#4
Leuk!!! Voor mij was de Oriste foto van 2012 de foto van Roos met de IKEA spulletjes voor de schooltjes, maar die staat er niet tussen Sad wat logisch is omdat het natuurlijk over de foto's bovenin is gegaan! Maar toch ga ik daarvoor :).
Quote
#5
Ger,je maakt het ons wel moeilijk,zoveel prachtige momentjes.
Ik heb mijn keus gemaakt,ben benieuwd.
Succes allen,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#6
(30 December 2012, 12:11)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik mis de fotootjes erbij? Want hoe weet ik nu welke foto bij welke week hoort of zie ik wat over het hoofd?

Je hoeft alleen maar te klikken op de blauwe link in m'n eerste berichtje en je komt op een pagina met alle 'foto's van de week' van 2012.
Maar ik zal 'm hier ook nog even vermelden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Daarna zie je aan de link van de foto het weeknummer:
Multiquote:Kijk hier voor een overzicht van alle foto's uit 2012. Door op een foto te klikken wordt deze vergroot. Het nummer van de betreffende foto is te zien in de adresbalk op het einde van de URL. Het getal achter "2012-" is het nummer van de foto (bijvoorbeeld bij 2012-25ff.jpg is het fotonummer 25)
Maar je kunt ook in het overzicht met de muis op een fotootje gaan staan (niet klikken); de link met fotonummer verschijnt onderaan in je browserbalk.





(30 December 2012, 12:14)Geni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Leuk!!! Voor mij was de Oriste foto van 2012 de foto van Roos met de IKEA spulletjes voor de schooltjes, maar die staat er niet tussen Sad wat logisch is omdat het natuurlijk over de foto's bovenin is gegaan! Maar toch ga ik daarvoor :).
Je hebt helemaal gelijk Geni maar ik mag natuurlijk niet zomaar geplaatste foto's voor andere doeleinden gebruiken. Leden die een foto inzenden om mee te dingen voor de 'foto van de week' doen dat ook met dat doel.
Misschien tevens een idee voor volgend jaar om dergelijke foto's ook te laten meedingen door dat er bij te vermelden?
By the way, foto's voor de 'foto van de week' -rubriek kunnen ook in 2013 worden gestuurd naar:

fotovandeweek at wageral punt en el
Quote
#7
Gelukt, Ger. Ik had die link bovenin niet door. Lekker slim Hypocrite
Quote
#8
Spijtig dat de foto in liggend formaat moet zijn. want onderstaande foto is voor mij een plaatsje waard in die rubriek. Ik zal de foto ons croppen op een liggende stand en zien wat effect het heeft.
Het zijn Kalantazangertjes die bij ons in Kamares hun nummertje hebben gebracht.
[Afbeelding: erd6hd.jpg]

GELUKT !!!!
De foto is niet van goede kwaliteit , kwestie van snelsnel de eerste de best camera pakken , en niet naar de instellingen gekeken; Wink

[Afbeelding: 2rgyqs7.jpg]
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
Tussenstand op 2 januari:
35 leden hebben gestemd op 176 foto's........
Dat kan toch hopelijk beter Blush
Quote
#10
zo ook net gestemd beter laat dan nooit
ger64's signatuur groeten Petra en ger
lovegreece  
Quote
#11
Prachtig al die mooie foto's waardoor het toch weer moeilijk is er een paar als mooiste te benoemen. Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt en stemmen uitgebracht.

Vriendelijke groet,
Kock en Hannie
Quote
#12
Ik heb ook mijn best gedaan Smile
Er staan droomfoto's tussen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#13
Nou Ger de keuze was moeilijk,maar heb de voor mij meest aansprekende 5 aangevinkt.
Ben benieuwd welke het gaat worden
Quote
#14
Wel een beetje laat maar.......beter laat dan niet mijn stem is ook uitgebracht maar ze zijn eigenlijk allemaal even mooi !!

Els en Jac Cuijpersvlaggetje.gif
Quote
#15
Wanneer zijn de stembussen gesloten @Ger, en kan jij ook zien wie als gast of als lid stemt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#16
(05 January 2013, 10:19)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wanneer zijn de stembussen gesloten @Ger
In berichtje 1 van deze topic vindt je de oplossing Arthur ;)
Multiquote:Zet een vinkje bij jouw 5 favoriete foto's in de poll boven dit bericht. Op 16 januari 2013 sluit de poll en is de "Foto van het jaar 2012" bekend.



(05 January 2013, 10:19)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en kan jij ook zien wie als gast of als lid stemt.

Iedereen kan zien waarop hij/zij zelf heeft gestemd (er staat dan een sterretje bij de gekozen foto). De forumbeheerder en moderator(s) kunnen ook zien wie waarop heeft gestemd.
NB: op dit moment zijn er 269 stemmen uitegbracht waarvan 19 door gasten. De rest dus door leden van dit forum.
Quote
#17
Stemmen kan nog 7 dagen (de peiling sluit op 16 januari) ;)
Quote
#18
(02 January 2013, 18:00)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Tussenstand op 2 januari:
35 leden hebben gestemd op 176 foto's........
Dat kan toch hopelijk beter Blush

Als ik de stemmen zo optel kom ik op 64 leden die gestemd hebben.
Een week geleden stond de teller op 35.
Ik vind dit erg weinig, terwijl er zoveel leden zijn. Blush
Kom op mensen, ga allemaal even stemmen!
Dat is voor Ger natuurlijk ook veel leuker.
fotosmiley
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#19
Ik weet niet waar ik op moet stemmen. Ik vind ze allemaal leuk.
Quote
#20
Haha, dat vind ik ook.
Maar nr 40 vind ik toch de aller mooiste!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#21
Blijkbaar denken een hoop mensen er zo over. Ik had hem niet eens bij mijn favoriete 5.
Zo zie je maar weer, smaken verschillen ....

Wel een beetje sneu dat er nog 2 foto's zijn zonder stemmen. 't is dat ik al gestemd heb.
Quote
#22
Tussenstand 4 dagen voor sluiting op 16 januari:

61 leden en 8 'gasten' hebben in totaal 340 stemmen uitgebracht.

Waar blijven die andere 1412 leden Blush ??
Quote
#23
@Vito, Nr 40 staat inderdaad ver aan kop.
Ja, die 2 zonder stemmen is inderdaad sneu.
Maar het aantal stemmers valt erg tegen anders hadden ook zij vast een stem gekregen.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#24
(14 January 2013, 16:28)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja, die 2 zonder stemmen is inderdaad sneu.
Maar het aantal stemmers valt erg tegen anders hadden ook zij vast een stem gekregen.

Misschien komt er morgen op de laatste stemdag wel een flinke eindspurt omdat alle leden die nog niet gestemd hebben dat alsnog gaan doen (hint ;) ) ?
Quote
#25
Misschien komt er morgen op de laatste stemdag wel een flinke eindspurt omdat alle leden die nog niet gestemd hebben dat alsnog gaan doen (hint ;) ) ?
___________________________________________________________________________________________________________________________


Hmmmmm, nu maar hopen dat het forum morgen niet plat ligt door al die stemmers.....Tongue
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#26
Nou Ger, het lijkt er niet op dat die eindspurt er komt......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#27
De stemmen zijn geteld, de uitslag is bekend :)
Er zijn 369 stemmen uitgebracht op 50 van de 52 foto's door 65 leden en 9 gasten.

Op een ruime eerste plaats met 31 stemmen staat foto 40, gemaakt door Metaxa op een strand op Naxos:

[Afbeelding: 2012-40ff.jpg]

Metaxa wint met deze 'foto van het jaar' een door Frank van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




beschikbaar gesteld exemplaar van zijn zelf geschreven boek "
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




".
(Bedankt voor de leuke geste Frank!)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Op de tweede plaats met 20 stemmen eveneens een foto (week 20) van Metaxa, een doorkijk naar de zee gemaakt op Chios:

[Afbeelding: 2012-20ff.jpg]


Op een gedeelde derde plaats met 15 stemmen staat foto 7, een tafereeltje bij het water gemaakt door Cor Nieuw Vennep in Molyvos-Lesbos:

[Afbeelding: 2012-07ff.jpg]


Eveneens 15 stemmen kreeg deze zonsondergang (week 10) in Mirtos/Kreta, vastgelegd door Jef Dockx:

[Afbeelding: 2012-10ff.jpg]


Van harte gefeliciteerd aan de winnaars van deze 'foto van het jaar'-verkiezing, zelf vind ik dat er het afgelopen erg veel mooie en vooral bijzondere plaatjes zijn ingezonden. Dat blijkt ook wel als je ziet hoe verdeeld de stemmen zijn uitgebracht.
En nu maar hopen dat er ook dit jaar weer heel wat mooie 'foto's van de week' worden ingezonden naar:
fotovandeweek at wageral punt en el
Quote
#28
Wij zijn bijzonder trots met de 1ste en 2e plaats van de
verkiezing FOTO VAN HET JAAR 2012 en blij met de prijs ,
het boekje " Kythira, gewoon een bijzonder eiland "
van Frank van Weerde, die in 2006 onze gastheer was
op dit mooie eiland!
Quote
#29
Proficiat aan de winnaars!duimpie
Het zijn dan ook prachtige foto's!
Quote
#30
Typisch iets voor mezelf.... ik kan niet kiezen, er zitten te veel mooie tussen.. Huh
Bob Rempetis's signatuur Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβούμαι τίποτα. Είμαι λέφθερος.
Quote
#31
@Ger; "Eveneens 15 stemmen kreeg deze zonsondergang (week 10) in Mirtos/Kreta, vastgelegd door Jef Dockx:" , het is wel een zonsopgang héWink
Ik ben tevreden met mij derde gedeelde plaats, het spreekwoord zegt immers "Beter de eerste van Carthago dan de laatste van Rome".
Die bewuste foto is sinds feb 2007 te bewonderen op Google earth via "Panoramio",
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Ik heb destijds een paar foto's geplaatst , maar aangezien ik niet meer kan inloggen op dat account heb ik er maar een ander aangemaakt.Nu dus een Jef Dockx (jef met één F)
Die foto is op google earth 2211 keer bekeken, maar zusterfoto zie hieronder, (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) is maar eventjes 5215 bekeken dat kan tellen zou ik zeggen.
[Afbeelding: 33dxsid.jpg]
Ik zou nog wel wat mooie foto's kunnen voordragen als foto van de week , maar ik kan echt geen keuze maken
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#32
Gefeliciteerd Metaxa, Cor en Jef, het zijn prachtige plaatjes!

Gefeliciteerd Metaxa, Cor en Jef, het zijn prachtige plaatjes!

Ben nog wel even nieuwsgierig waar op Naxos de winnende foto werd gemaakt?
Quote
#33
Gefeliciteerd prijswinnaars.
Ook mijn favoriete foto was nr 40.
Hoop ook dit jaar weer op prachtige plaatjes,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#34
Metaxa, Cor en Jef, van harte gefeliciteerd met jullie 1ste, 2de en 3de plaats.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#35
Bedankt voor de felicitaties en natuurlijk ook voor het stemmen!!!

@IngridAmsterdam
De winnende foto is gemaakt bij het haventje van Ayia Anna,
vanaf het hoekje waar de schelpjes worden verkocht.
Quote
#36
Twee van mijn favorieten hebben gewonnen, nr 1, prachtig met die oude man op zijn gemak over zee kijkend, dan nr 3 met die kaik op de wal, typisch Grieks, zo ben ik ook vaak bezig, niet met kijken maar met werken Big Grin, foto 2 vond ik niks, maar ieder zijn ding.
Allemaal gefeliciteerd en voor nrs 3 @Cor en @Jef heb ik nog een leuke verrassing, Ger weet wat.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#37
Oriste-vrienden,
Dank voor gelukwensen. Ik ben verguld met mijn gedeelde 3e plek. Ik vind dit "Foto van de week"-item geweldig. Het verbroedert ook nog, zal ik maar zeggen;). Ger, die dit allemaal zonder morren verzorgt, bedankt en vooral "doorgaan". Cor.
Quote
#38
(16 January 2013, 15:38)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Twee van mijn favorieten hebben gewonnen, nr 1, prachtig met die oude man op zijn gemak over zee kijkend, dan nr 3 met die kaik op de wal, typisch Grieks, zo ben ik ook vaak bezig, niet met kijken maar met werken Big Grin, foto 2 vond ik niks, maar ieder zijn ding.
Allemaal gefeliciteerd en voor nrs 3 @Cor en @Jef heb ik nog een leuke verrassing, Ger weet wat.

Een tochtje met KAIK ??

Dank aan iedereen die mijn foto(s) weet te appreciëren.

Vanop de zuidflank van de Psilorits,
Jef Dockx
Jef Dockx's signatuur " Εγώ... σαλεύω, ή το νησι... ταξιδεύει; "
                                                      ( Κ. Ι. ΣΕΡΒΑΝΤΩΝΑΚΗ )

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#39
Beste Metaxa,

Van harte gefeliciteerd met je eerste plaats! Mijn verhalenboek komt jullie kant op. Veel leesplezier en ik hoop jullie weer een keer te ontmoeten op het mooie Kythira!

Veel groeten,

Frank
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#40
Metaxa, Cor en Jeff van harte gefelicitterd met jullie verdiende top-plaatsen!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.993 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.446 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.499 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.402 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.693 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 27.453 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 5.126 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.469 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.804 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016 Ger 70 34.157 17 January 2017, 21:41
Laatste bericht: Pippelientje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)