Griekenlandtips van A-Z
#1
He, he, eindelijk tijd gevonden om de volgende 'aflevering' te schrijven in de serie Griekenland van a-z:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Heb je aanvullende tips voor de letters f en g, voeg deze gerust toe aan het artikel, graag zelfs!

Wat is het toch een boeiend land... (ja, ik ga weer dit jaar!!)
Quote
#2
Fourni is een klein eiland bij Samos waar je voor een relatief lage prijs heerlijke kreeft met spaghetti kunt eten. In de diverse tavernas aan de haven.
Quote
#3
Corry, ik probeerde net een reactie op je blog te plaatsen maar dat lukt niet op één of andere manier. Ik mis bij de D nog de Diros grotten onder Areopoli, die zijn echt absoluut een bezoek waard.
Quote
#4
@Vito; misschien leek het niet te lukken omdat ik een comment eerst moet goedkeuren voor het op de site zichtbaar wordt. Dat heb ik tijdelijk zo laten instellen omdat er veel spam werd gepost. Inmiddels is dat opgelost en kan de beveiliging er binnenkort weer vanaf.
Verder moet altijd de vraag worden beantwoord (optelsom); ook om spam te voorkomen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)