DVD "Wie betaalt de veerman" bij Blokker
#1
Voor de geïnteresseerden:

[Afbeelding: 3518xoj.jpg]

Deze week bij Blokker de 3-DVD box "Wie betaalt de veerman".
Staat in de kerstfolder die deze week in de bus viel.
Kijk op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Prijs: € 7,99

Yorgos
Quote
#2
(15 December 2009, 22:31)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor de geïnteresseerden:

[Afbeelding: 3518xoj.jpg]

Deze week bij Blokker de 3-DVD box "Wie betaalt de veerman".
Staat in de kerstfolder die deze week in de bus viel.
Kijk op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Prijs: € 7,99

Yorgos

Ook in Blokker België ?
Quote
#3
Ik heb even op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




site door de folders gebladerd maar daar staat ie inderdaad niet in........


Ger
Quote
#4
Op Marktplaats staat de dvd-box ook diverse keren. Maar ik ga hem halen bij Blokker, fijn voor met de kerst te kijken.
De gelijknamige tv serie heb ik toen gevolgd. Ook las ik het boek diverse malen.
Quote
#5
Hou er wel rekening mee dat dit een topic van precies een jaar geleden is dus zou het zomaar kunnen zijn dat de DVD inmiddels is uitverkocht Big Grin
Quote
#6
(15 December 2010, 16:44)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hou er wel rekening mee dat dit een topic van precies een jaar geleden is dus zou het zomaar kunnen zijn dat de DVD inmiddels is uitverkocht Big Grin

Ja, dat had ik nu net niet gezien. Wip vanmiddag toch even blij Blocker binnen om te kijken, anders toch maar via Marktplaats.

Bedankt en fijne kerst en een gezond 2011.
Quote
#7
(16 December 2010, 07:16)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 December 2010, 16:44)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hou er wel rekening mee dat dit een topic van precies een jaar geleden is dus zou het zomaar kunnen zijn dat de DVD inmiddels is uitverkocht Big Grin

Ja, dat had ik nu net niet gezien. Wip vanmiddag toch even blij Blocker binnen om te kijken, anders toch maar via Marktplaats.

Bedankt en fijne kerst en een gezond 2011.

Helemaal door regen en sneeuw naar Blokker en niet voor niets. Ze hadden hem nog en ik heb hem nu.
Met de Hypocrite kerst Hypocrite er naar kijken.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Theo Angelopoulos - dvd collecties? Jessica 2 2.627 10 August 2015, 12:40
Laatste bericht: Jessica
  35 jaar Wie Betaalt de Veerman. Erwin 14 9.143 02 September 2012, 00:05
Laatste bericht: Bob Rempetis
  Paar Griekse DVD's te koop Corry 0 1.951 04 December 2011, 17:12
Laatste bericht: Corry
  Ruilbeurs ook voor films / DVD's? KarenAnna 2 4.022 20 January 2010, 08:19
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)