Reis Dusseldorf-Thessaloniki-Athene
#1
Voor mensen die deze reis boeken even opletten. Ik heb deze vlucht al vele malen gemaakt met de tussenlanding in Thessaloniki, die stop duurt ongeveer een uur, mensen die instappen en uitstappen, maar verder geen probleem. Deze keer echter ging mijn heenreis wel op die manier, maar op de terugweg ging de vlucht vanaf Thessaloniki voor mij van een Aegean vlucht over op een Olympicvlucht, dus ander toestel, weer die hele douanecheck enz enz. Het toestel waar ik vanuit Dusseldorf mee naar Thessaloniki kwam, ging verder als Aegean naar Athene, sommige passagiers konden ook gewoon blijven zitten.
Ik had het kunnen zien aan mijn ticket, maar heb eigenlijk alleen naar de heenreis gekeken.......
Het ging hierbij niet om een last minute vlucht of aanbieding of zo. En om mij heen hoorde ik verhalen dat dit ook zeker niet de eerste keer was dat dit gebeurde.
Al met al een vermoeiende en erg rommelige reis, zeker geen aanrader.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Athene-Thessaloniki per trein: 3 uur 20 minuten Ger 1 1.308 31 January 2019, 15:13
Laatste bericht: Patrick
  mijn eerste reis (combi) athene - rhodos robienne78 2 2.938 15 August 2012, 17:46
Laatste bericht: Erwin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)