Fodelianakis olijfolie                 
Stallen van mijn Nederlandse wagen.
#1
Surfend op het net bij het Oriste forum uitgekomen. Een erg leuke en interessante plek om met Griekenland liefhebbers van alles en nog wat uit te wisselen.
Ik heb ook meteen een vraag aan iedereen.
Wij bezitten al enkele jaren een huis op de Peloponessos in de bergen tussen Chrania en Koroni. Vanaf maart tot en met november gaan we daar zo'n zes keer per jaar naar toe. Ook onze kinderen gaan er regelmatig naar toe. Nou ben ik dit jaar van plan om voor het eerst met een eigen auto er heen te rijden waarbij we met de boot in Ancona oversteken. In november rijd ik dan weer terug met de auto. De andere keren vliegen we dan via Athene. We beslissen hiertoe om het steeds weer dure huren van een wagen niet meer te hoeven doen. Ik zou mijn wagen echter in de buurt van het vliegveld in Athene ergens in een stalling willen zetten, of op een plek waar hij (redelijk) veilig staat.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zou die mij tips kunnen geven? Zelf denk ik aan een garagebedrijf of op het terrein van Ikea. Mogelijk dat iemand van jullie hier al reeds ervaring mee heeft. Vriendelijke groeten. Chris.[/size][/font]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Camper stallen in Griekenland digiwalker 3 3.396 22 April 2013, 19:23
Laatste bericht: Jan Platanias

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)