ooit van gehoord?
#1
Tijdens mijn zoektocht voor informatie voor een column over het komende toeristenseizoen kwam ik onderstaand adres tegen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mijn vraag op dit forum is: heeft iemand hier ooit van gehoord? Of al ervaringen mee?

Graag jullie reacties.

Met vriendelijke groet, Erwin
Quote
#2
(18 January 2013, 13:30)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Tijdens mijn zoektocht voor informatie voor een column over het komende toeristenseizoen kwam ik onderstaand adres tegen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mijn vraag op dit forum is: heeft iemand hier ooit van gehoord? Of al ervaringen mee?

Graag jullie reacties.

Met vriendelijke groet, Erwin

heb er nog nooit van gehoord en de inhoud ervan lijkt mij toch wat "raar".
Quote
#3
Het is blijkbaar van iemand welke Loutraki op een mooie manier promoot.
Quote
#4
Ik kreeg toevallig begin dit jaar een email van ze om hun website te promoten. Maar ik ken ze verder niet.
Quote
#5
Lijkt me gewoon een leuk initiatief van enthousiastelingen over en/of uit Loutraki. Ziet er niet superpro uit maar ik kreeg in elk geval meteen zin erheen te gaan.
Quote
#6
Geen idee, misschien wachten tot hun TV-uitzendingen (Loutraki 1) beginnen.
Lijken veel foto's van internet geplukt en te zijn gebruikt (meen een aantal te herkennen van o.a. I ♥ Crete en EΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ)
Verder erg veel verschillend aanbod: reizen, onderdak, T-shirts, duiklessen, onroerend goed, kinder(indianen)kamp voor maar liefst 1500 kinderen, kortingskaarten, bemiddeling bij verkrijgen van vergunningen, contacten leggen met aannemers en architecten, aanbod van olijfolie, hulp bij emigratie...etc.
Wat me tot slot de wenkbrauwen doet fronzen is de variatie op de reclame voor blindegeleidehonden: "Adopteer een pup"------our new program ADOPT A GREEK.
Het lijkt me niet dat de site door een Griek, of iemand met Griekse roots is opgemaakt, want hoe ver moet je zinken?
Een Griek heeft toch als laatste zijn trots nog?!
Misschien helemaal ten onrechte, maar zelf zou ik niet gauw op deze site reageren.
Quote
#7
Geen ervaring mee.

Website ziet er nogal hobby-achtig uit, weinig professioneel dus.
Hoeft daarom niet minder informatief te zijn, maar zaken zou ik niet gauw met ze doen op basis van alleen deze website.
Quote
#8
Het leek mij een sympathiek idee om op het feest van onze vereniging deze kaarten uit te delen. Ik heb er zo mijn twijfels over, of liever gezegd: had. Ik heb enkele dagen geleden contact met hen gezocht, en niets vernomen. Jammer maar helaas: ik durf het niet aan. Dank jullie voor de geplaatste opmerkingen, als er ontwikkelingen op dit gebied zijn laat ik het weten.

Met vriendelijke groet

Erwin
Quote
#9
Update: vooralsnog te vroeg geoordeeld: heb inmiddels ontvangstbevestiging email ontvangen met daarin de belofte dat ze binnen enkele dagen contact met me op zullen nemen. Ik zou dit initiatief van harte toejuichen: griekenlandliefhebbers kunnen hun solidariteit tonen, en gelukkig zijn we met velen. Ik hou jullie op de hoogte.

Kalo savvatokiriako,

Erwin
Quote
#10
update: ik weet inmiddels wat meer over deze Friendship Card: momenteel wordt er kennelijk hard gewerkt aan deze kortingskaart. Waarschijnlijk gaat de kaart Euro 27,50 kosten en het is de bedoeling dat men hiermee in diverse restaurants, hotels, watersportzaken, winkels e.d. een vorm van korting krijgt. Vooralsnog alleen in Loutraki en omgeving, maar het ligt in de bedoeling dat de kaart ook op zeker 10 eilanden te gebruiken zal zijn. De organisatie is in handen van ondernemers die zelf het heft in handen hebben genomen om deze crisis het hoofd te bieden. Blijkbaar moet e.e.a. nog dit jaar functioneren. Hartelijk dank voor het meedenken en jullie reacties. ps: over de betrouwbaarheid van de kaart kan ik overigens niets zeggen.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Het duurste watertje ooit Ger 22 13.867 26 September 2011, 18:51
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)