Fodelianakis olijfolie                 
VAKANTIEPLANNEN???
#1
    DE WINTER AL ZAT??? VAKANTIEPLANNEN AAN HET MAKEN??

Bezoek dan komend seizoen de Cycladen en bezoek het prachtige NAXOS. In ons appartement in Naxos-stad is een B&B. Tevens is het gehele appartement te huur.

Wij bieden een informele, laagdrempelige en een onspannen sfeer. Dit met lage prijzen.

Kijk voor meer info, prijsopgave, locatie en vele foto's op onze website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






We hopen jullie te mogen ontvangen als onze gasten en jullie zullen een prachtige vakantie op Naxos ervaren.

Tot snel
Lynn en Jan
Quote
#2
Nog een aanvulling op onze B&B op Naxos: WE OPENEN 15 APRIL !!!!!!!!!!
Quote
#3
ZIet er mooi uit, jullie B&B! Ik kom dit jaar wel naar Naxos maar wij logeren al sinds vele jaren altijd in een klein hotelletje, Sanoudos, vlak bij het strand, misschien ken je het wel? De eigenaresse, Maria, kennen we inmiddels goed en het bevalt altijd prima dus dan switch je niet zo snel. Maar Naxos is prachtig en veelzijdig, dus komt vast wel weer goed dit seizoen!
Quote
#4
(14 February 2013, 20:08)Corry schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ZIet er mooi uit, jullie B&B! Ik kom dit jaar wel naar Naxos maar wij logeren al sinds vele jaren altijd in een klein hotelletje, Sanoudos, vlak bij het strand, misschien ken je het wel? De eigenaresse, Maria, kennen we inmiddels goed en het bevalt altijd prima dus dan switch je niet zo snel. Maar Naxos is prachtig en veelzijdig, dus komt vast wel weer goed dit seizoen!
Hi Corry, nee ik ken het pension niet waar jij verblijft. Leuk dat je onze B&B leuk vindt. Als je toevallig mensen uit je omgeving weet die ook naar Naxos willen komen, verwijs ze dan svp naar onze website. Dank !

Ik zie je wel op Naxos
Quote
#5
Naxos is geweldig, wij zaten vorig jaar mei in Mikri Vigla. Heerlijk on-toeristisch :)
Komend jaar gaan we weer in mei/juni.
Jullie website ziet er mooi uit! Ik mis alleen een tabje met de prijzen...
Quote
#6
Mikri Vigla is zeker leuk. Onze B&B zit in Naxos Stad, op loopafstand van St. George Beach. Op de site staat in het geschreven gedeelte een apart hoofdstukje met de (verlaagde) prijzen van de B&B kamer en van het hele appartement.

We hopen jullie als onze gast te mogen ontvangen

Lynn en Jan
Quote
#7
Hoi Lynn en Jan, Ik heb over de prijzen heen gelezen en deze zijn zeker niet verkeerd. Jullie hebben een prachtige appartement en perfect voor iedereen die van authentieke stadjes houdt.
Maar we zijn al verliefd op onze plek in Mikri Vigla waar je ook goed kan kitesurfen (pal voor de deur)
En kitesurfen is onze grote passie :)
Groetjes Tina
Quote
#8
Hi Tina,
'tuurlijk als je Mikri leuk vindt, blijf daar. Het is prachtig daar. Wij bieden denk ik, iets meer luxe en comfort, tegen een redelijke, zelfs lage prijs. En in Naxos Stad, met alle winkels, St. Geoerge Beach, restaurants en het nachtleven op nog geen 5 min lopen. En ik spreek Nederlands en Grieks. Dat kan voor onze gasten weleens handig zijn.

Mochten jullie in jullie omgeving meer mensen weten die naar het paradijs willen afreizen, wijs ze dan op onze website. Bij voorbaat dank.

Lynn en en Jan
B&B Naxos
Quote
#9
Nou dat ziet er inderdaad mooi uit en de prijzen zijn netjes. Misschien een leuk idee voor als we eind van het seizoen een tripje naar een ander eiland willen maken. Naxos ziet er prachtig uit. Misschien tot ziens.
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#10
Je bent van harte welkom !!
Quote
#11
Naxos is inderdaad héél leuk. Is ondertussen alweer bijna 5 jaar geleden dat we daar gehuwd zijn. Wij hadden de intentie om begin september nog eens naar daar te gaan voor een paar dagen maar de moeilijke/slechte verbinding heeft ons er van doen afzien. (hoogst) waarschijnlijk zal het nu eerst Santorini worden voordat we verder afreizen naar Zuid-Oost Kreta.
Quote
#12
    Hoi,
de verbindingen naar Naxos zijn zeker vanaf mei t/m september niet zo moeilijk. Afhankelijk van je budget natuurlijk. Vanaf die maanden vlieg er 3x pw een vlucht van Amsterdam naar Santorini, met een tussenstop op Myconos. Met de fastferry ben je vanaf Myconos in 45 min op Naxos. Vanaf Santorini met de Blue Star Ferry in 2 uur.

Een andere route is vanaf Athene de 2x daagse binnenlandse vlucht van Olympic Airways te nemen. Vanaf Athene zit je dan voor € 80 pp in 35 min op Naxos.
Quote
#13
HALLO LIEVE ORISTERS,


MORGEN GAAT ONZE B&B OP HET PRACHTIGE NAXOS WEER OPEN VOOR HET SEIZOEN 2013.

BEZOEK DE SITE EN MISSCHIEN MOGEN WIJ JULLIE ONTVANGEN ALA ONZE GASTEN.

Lynn en Jananimated flag
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)