Grieksegids nieuws
gek van Griekenland?
#1
Thumbs Up 
Herhaalde oproep: voor een column op onze website ben ik op zoek naar Nederlanders die zo gek van Griekenland zijn, dat het een grote invloed op hun leven heeft. De tekst schrijf je zelf, maar let op: je moet ook foto 's ter illustratie aanleveren. Ik heb al een mooie bijdrage uit België, nu de Nederlander nog! Belangstelling: mail je verhaal naar: info@griekeneindhoven.nl. Als het verhaal geschikt is, zal ik direct contact met je opnemen. Let op! Eenmaal geplaatste teksten zijn door mij op verzoek van onze site te verwijderen, niet van internet. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Met vriendelijke groet,

Erwin
Quote
#2
Ik ben wel geïnteresseerd om een verhaal te schrijven. Waar wordt het gepubliceerd, wie zijn jullie lezers? Wanneer moet het klaar zijn? Hoe groot mag het verhaal zijn?
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#3
De bedoeling is een portret van een Nederlander die ook in Nederland woont maar zo 'n bijzondere band met Griekenland heeft dat het grote invloed op het dagelijkse leven heeft. Om gek voorbeeld te geven: men gaat in Griekse kledij naar het werk of zo. De column wordt gepubliceerd op de website van onze vereniging. Deze website heeft als doel informatie te verstrekken over de vereniging en de Griekse cultuur in al haar facetten. Hierdoor bij te dragen aan een positief beeld van dit geliefde land. Voor alle duidelijkheid: het gaat niet om.Nederanders in Griekenland, en.het is geenszins de bedoeling een karikatuur van de deelnemer te maken.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zijn ze nou helemaal gek geworden? Erwin 6 4.439 01 September 2014, 18:11
Laatste bericht: johancrete

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)