wijnproeverij en diner in Capelle a/d IJssel
#1
Op 20 februari a.s. is er weer een heerlijke wijnproeverij met diner in Grieks restaurant Irodion in Capelle a/d IJssel.

Kostprijs ( onder voorbehoud ) € 35,- all in! 10-12 heerlijke wijnen staan open, en de keuken maakt er weer een lekker 3-gangendiner bij.

Reserveren via restaurant Irodion 010-4583440.

Mvg
Martin
Quote
#2
Wij zullen er zijn.

Bas en Flora
Quote
#3
Gezellig!

Mvg
Martin
Quote
#4
De avond is verzet naar woensdag 27 maart, vanwege het feit dat eigenaar en wijnmaker Yiannis Kalaidzidis van Wine Art Estate uit Drama dan onze gast is ! Hij zal er zelf bij aanwezig zijn, en logischerwijs, zullen zijn wijnen centraal staan, wat overigens geen schande is!

Verder blijft het programma hetzelfde. Ik adviseer belangstellenden wel snel te reserveren want de belangstelling is groot en met 80 personen is de zaak wel vol, dus.......


Mvg
Martin
Quote
#5
Martin, ik heb gereserveerd voor 4 personen, maar men kon mij niet zo goed zeggen hoe laat we aanwezig moesten zijn "een uur of 5 "zei deze heer. Klopt dat ?
Quote
#6
Vanaf 5 uur. Maar je kunt ook om 18.00 of 19.00 uur komen hoor, geen probleem. Van harte welkom!

Mvg
Martin
Quote
#7
Op de proeftafel komen i.i.g.:

1. Techni Alypias wit 2012 ( Sauvignon Blanc-Assyrtiko )
2. Techni Alypias rose 2012 (Nebbiolo-Cabernet-Syrah-Merlot-Sangiovese
3. Techni Alypias rood 2008 (Syrah-Cabernet-Merlot)

4. Idisma Drios Assyrtiko 2010
5. Idisma Drios Chardonnay 2011
6. Idisma Drios Merlot 2008
7. Idisma Drios Syrah 2008

9. Techni Nebbiolo 2005

Het wordt weer een mooie avond met lekkere wijnen en heerlijk eten bij Grieks restaurant Irodion in Capelle a/d IJssel.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)