Eindejaarswensen
#1
Hallo iedereen,

Er moet altijd wel eens iemand de eerste zijn, en daarom wil ik wel pogen om de spits af te bijten.

Mag ik daarom aan iedereen die dit forum bezoekt een prettige Kerst en een heel gezellig jaareinde toewensen. Rolleyes

[Afbeelding: Snowman_transp.gif]______________[Afbeelding: decorated_tree.gif]

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#2
Bedankt Choreftis.

Ook van mijn kant voor alle forumbezoekers fijne feestdagen en een gelukkig en vooral gezond 2010 toegewenst.

Oftewel: Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Ετος

Tevens spreek ik de hoop uit dat dit nieuwe forum in het volgend jaar flink mag groeien en dat er steeds meer Griekenland-liefhebbers zich hier thuis zullen gaan voelen.


Ger
Quote
#3
Star 
Καλές γιορτές και καλή χρονιά !

met warme groetjes in deze koude besneeuwde dagen,
Anita
Quote
#4
Ήθελα με την ευκαιρία να σας ευχηθώ όλους καλά Χριστούγεννα και Καλή Νέα Χρόνια.

Bij deze gelegenheid wil ik jullie ook een Merry Christmas en een Happy New Year wensen.

[Afbeelding: w13ale.gif]
Quote
#5
Ook van mijn kant een [Afbeelding: Gelukkignieuwjaar.gif] en Fijne Feestdagen

en een gezond 2010[Afbeelding: vuurwerk-03.gif]

[Afbeelding: vuurwerk-05.gif]
Quote
#6
Vanuit Griekenland wens ik iedereen Fijne Kerstdagen en een Goed,Gezond & Liefdevol 2010!

[Afbeelding: 4qol72w.jpg]

Atheense
Quote
#7
Allemaal gezellige dagen en een gezond en Griekenlandvol 2010 gewenst.

Eleni
Quote
#8
Als nieuwste lid wil ik alvast iedereen een zeer voorspoedig 2010 wensen met mooie reizen naar ons tweede vaderland hé !
Quote
#9
Hoi Syrietje,
Welkom, leuk je hier te zien !!!!
Quote
#10
Ook van mij voor alle lezers van dit forum:

Gezellige en warme feestdagen en een knallend 2010

[Afbeelding: _xronia-polla1.jpg]

Yorgos
Quote
#11
Iedereen hele fijne kerstdagen en een mooi en gezond 2010 gewenst ...

[Afbeelding: kerstfoto.jpg]
djdakman's signatuur
Quote
#12
ook aan mijn kant voor alle forumbezoekers Fijne Kerstdagen en een Gezond 2010 toegewenst.

voor de Griekse mensen hier :

Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Ετος

edbe's signatuur Gigablue UHD - GigaBlue X3 - Gigablue IP X1 
2 x Bigsat schotel 
Quote
#13
   

Van mij natuurlijk ook voor iedereen een fijne kerst en de beste wensen voor 2010


groetjes Harry
Van mij natuurlijk ook voor iedereen een fijne kerst en de beste wensen voor 2010.

groetjes Harry
Harry's signatuur Rebox RE-9000 Technisat Multytenne met 13, 19, 23.5 en 28 graden.
Quote
#14
Vanuit Nijmegen heel gezellige feestdagen en een fantastisch en vooral gezond nieuwjaar gewenst voor alle leden van dit nieuwe forum.

[Afbeelding: christmas-18.jpg]

Jan(nis)
Quote
#15
Als nieuweling hier, wil ik me graag aansluiten en ook aan iedereen van harte een fantastisch 2010 toewensen. Wij hebben alvast zojuist al geboekt voor onze vakantie in mei/juni en wat dacht je.........., ja hoor naar Griekenland natuurlijk !!!!!Big Grin
Quote
#16
Hé, leuk elgreco, welkom op dit forum!
Waar ga je heen in Griekenland in mei/juni?

Groetjes,

Eleni
Quote
#17
Als nieuweling hier, wil ik me graag aansluiten en ook aan iedereen van harte een fantastisch 2010 toewensen.
en veel luister plezier van : radio chersonisoss
Groeten
Aat en Elly
Quote
#18
Bedankt voor de goede wensen Aat en Elly en natuurlijk ook hartelijk welkom op dit forum.
Ook voor jullie alle goeds voor 2010 en natuurlijk veel lees- en schrijfplezier op dit forum.

Ger
Quote
#19
(27 December 2009, 10:38)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hé, leuk elgreco, welkom op dit forum!
Waar ga je heen in Griekenland in mei/juni?

Groetjes,

Eleni

Dat wordt Parga, welke zo goed als onze tweede thuis isspandoek!!!! Trouwens we hebben de vlucht zojuist al vastgelegd !!! Hoera !!!Heart
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)