Nog een luchtfoto
#1
[Afbeelding: 2lbfkt5.jpg]

Waar zou dit zijn?
Quote
#2
Ik doe een GOK, waarschijnlijk in Greece !!
Quote
#3
Ik denk een van de Ionische eilanden?
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
Corfu ??
Ben benieuwd
Quote
#5
Ikdenk ook corfu
Quote
#6
Ik dacht ergens op Kreta, maar ik kan dat eiland nog niet plaatsen, zoveel hebben we niet eromheen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Paleiokastritsa-Corfu??
Quote
#8
kan er best naast zitten, maar lijkt mij de kustlijn van sitia/kreta tot voorbij toplou??

robienne
Quote
#9
Tripitos, met helemaal rechts Dionisos en in de verte het eiland Gyanisada???
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
die kustlijn bedoelde ik dus Arthur....

robienne
Quote
#11
Gezien de lichtinval zou ik eerder ergens voor een zuidkust gaan, maar welke?
Quote
#12
Dit is echt een lastige. Je zou eigenlijk moeten weten hoe laat de foto gemaakt is, dan weet je of het een west- of oostkust is. Peloponnesos?
Quote
#13
Het is boven een Grieks eiland en als je goed kijkt zie je nog een klein Grieks eiland in de verte.
Quote
#14
@Chrisn, is het je eigen woonomgeving?of geef eens herkennispunt hint! groeten benny
Quote
#15
Ik woon inderdaad in de buurt en El Greco heeft gelijk wat betreft zijn opmerking m.b.t. de lichtinval.
Quote
#16
Wilde gok: Zuidkust van Noord-Griekenland ergens?
Quote
#17
laatste gok: zuidkust van Kreta, bij Ayia Galini.
Die bebouwing linksonder is merkwaardig: ziet er niet uit als iets toeristisch, eerder militair of industrieel.
Quote
#18
Is het misschien Kythira ?
Quote
#19
Zuidkust Kreta is goed maar niet bij Agia Galini. Het is Goudouras en Makrigialos wat je kunt zien met Chrissi eiland in de verte.
Quote
#20
Heb ik toch niet goed gekeken op google eart, misschien iets te snel de kustlijn gevolgd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#21
[Afbeelding: Epidavros-de-engel1.jpg]
Waar ligt deze engel?
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#22
Epidavros
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#23
(27 January 2013, 10:58)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik woon inderdaad in de buurt en El Greco heeft gelijk wat betreft zijn opmerking m.b.t. de lichtinval.

efcharisto

(27 January 2013, 18:33)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zuidkust Kreta is goed maar niet bij Agia Galini. Het is Goudouras en Makrigialos wat je kunt zien met Chrissi eiland in de verte.


Tja...had ik er misschien wat meer tijd ingestoken zou ik er misschien wel op gekomen zijn. Toch een moeilijke hoor.
Onderstaande ligt er alvast tussen in, dichtbij Kalo Nero:

[Afbeelding: v7fayt.jpg]
Quote
#24
Hallo Patrick. Goed geraden. Hoe herkende jij Epidavros?
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  luchtfoto benny seOiks 2 3.607 17 June 2013, 22:02
Laatste bericht: vlagreco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)