Gezocht: 2030 deel 3
#1
Heeft iemand voor mij het 3e deel van de serie 2030, met Griekse nasynchronisatie en ondertiteling. T.e.a..b.
Quote
#2
Hallo Teepee, ik heb geen idee wat 2030 is. Heeft het ook een andere naam? Heb je misschien een link naar een website waar hier meer over te vinden is? Wellicht dat we je dan ook verder kunnen helpen.

Jan(nis)
Quote
#3
Heb ook geen ahnung waar je het over hebt. Het klinkt als een serie van
het door mij zeer gewaardeerde SciFi-channel.Las over een totale zonsverduistering en over het aflopen van de auteursrechten op het liedje "Happy Birthday to you".Bestonden die ooit?Maar dat bedoel je allemaal niet.Tell me en zal je proberen te helpen.En waarom zoek je hier?
Ik doe echt mij best: ik heb alle denkbare torrents al afgezocht:nada!
Hier misschien iets bij?:
Multiquote:[edit] Television
Set in 2030:
The Simpsons episode "Bart to the Future" (2000)
2030 CE (2002–2003)
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (2002–2003)
Century City (2004)
How I Met Your Mother (2005–present): Specifically, the framing sequences with the 52-year-old Ted.
Phil of the Future episode: The Giggle—Keely is seen twice as a beautiful news reporter and then as an overweight woman who is obsessed with cats.
Casi Angeles Seasson 3 (2009) take place in this year, after at end of seasson 2, the main characters travel to future

Die laatste lijkt mij het meest waarschijnlijk.Maar dit gaat wel heel ver
buiten het bestek van wageral.nl/.Succes! En geef even opheldering, please.
Quote
#4
Gaat om Jaar 2030, opstand van de 3e generatie. Is oorspronkelijk een Duitse serie maar nagesynchroniseerd in het Grieks en Grieks ondertiteld.
Thema is redelijk actueel; er is geen geld meer voor pensioen etc, er ontstaat een kloof tussen rijke en verarmde ouderen waarvoor de (verzorgingss)staat niet meer zorgt. Er is iets eigenaardigs/crimineels? aan de hand met een particuliere instelling vooor ouderen.
Is geflilmd als een documentaire. Ik heb net deel 1 gezien, is spannend, en vooral goed voor mijn Grieks.
Ik kreeg aflevering 1 en 2 op zondagen bij een Griekse krant in het voorjaar, ik was al weg op de zondag dat de 3e aflevering bij de krant zat. Vandaar dat ik die zoek.
Dank voor de reacties zover!
Quote
#5
@teepee.Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




posten een aantal mensen van goede wil.De meesten hebben hechte banden met Griekenland of wonen er.
Als je je even in het café meld en registreert, kun je daar je berichtje over 2030 herplaatsen.Met redelijk kans op succes.

Probeer zo precies mogelijk te zijn.Dus die krant er bij (To Vima?) en wanneer.Iemand daar kan en wil je zeker helpen. Succes!

Dit mag toch wel Ger?
Quote
#6
Tuurlijk mag dat Alekos. Ik weet dat de leden van beide fora veel onderling "buurten" dus als er iemand iets weet zullen ze hier ook zeker reageren. Ik hoop dat, waar dan ook, teepee uiteindelijk wordt geholpen met z'n verzoek.

Ger

(22 December 2009, 13:37)Alekos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit mag toch wel Ger?
Quote
#7
Maar dat kunnen wij hier ook hoor Alekos en Ger; volgens mij bedoelt teepee de Duitse TV-film/serie "2030 - Aufstand der Alten".

Toets dat eens in op Google en je vindt er al heel wat info over.

Hier vindt je een trailer ervan, kijk eens of dit inderdaad hetgene is dat je bedoelt:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Als je in Google "2030 teil 3" intoetst zie je zelfs enkele downloadmogelijkheden.

Succes, Eleni
Quote
#8
Idea Hier kan je alle drie de delen downloaden. Maar of er Griekse ondertiteling bijzit waag ik te betwijfelen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Yorgos
Quote
#9
Eleni, Yorgos, dat is hem, allemaal heel erg bedankt!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ERT3: Diaspora in Amsterdam (deel 1) Ger 0 2.026 12 October 2016, 10:39
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)