Troonswisseling
#1
En? Wie van de forumleden is er in Griekenland tijdens de troonswisseling? En gaan jullie op die dag nog wat bijzonders doen?
Ik denk dat ik onze buren een Oranjebittertje ga aanbieden. Ben verder niet zo koningsgezind maar het is een historische dag. In het buitenland is men vaak dol op (andermans) koningshuizen.
Quote
#2
Wij zijn de 25e april a.s. in Griekenland.
Wij gaan lekker voor de TV zitten en genieten van de inhuldiging.
Angel:);)Big Grin
Quote
#3
Wij zijn dan op Rhodos voor onze honeymoon, maar zorgen dat we er geen moment van missen. Nu maar hopen dat we een goede internetverbinding hebben !
Quote
#4
Eh, 30 april toch zeker? Ik ben dan hopenlijk net gearriveerd op kreta. Lijkt me wel leuk om oranjebitter te serveren bij ons op het pleintje.. (vamos)
Quote
#5
@Judith: Volgens mij hoef je niet op internet te kijken. De Griekse tv zal het ook wel uitzenden. Het huwelijk van William en Kate was destijds daar ook uitgebreid op tv. En dit is natuurlijk nog unieker. Leuk om met lokale Grieken in een cafeneion te kijken.
Quote
#6
Denk je echt dat dit uitgezonden wordt in Griekenland? Ik vraag het me af. Het zal die Grieken toch worst zijn wie er in Nl. op de troon zit.
Ik kan me voorstellen dat het journaal er misschien aandacht aan besteedt maar rechtstreeks uitzenden, nee, dat denk ik niet.
Ik vind het huwelijk van William en Kate wel van een ander en groter kaliber dan een troonswisseling in Nl.
Quote
#7
(29 January 2013, 23:58)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eh, 30 april toch zeker? Ik ben dan hopenlijk net gearriveerd op kreta. Lijkt me wel leuk om oranjebitter te serveren bij ons op het pleintje.. (vamos)

Ik hou het toch maar bij tsikoudia @Chris, ben niet zo van al die suikerhoudende chemische drankjes.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
@Arthur aan oranje bitter wordt geen suiker toegevoegd dit in tegenstelling tot oranje likeur waarbij dat wel gebeurt.
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#9
(29 January 2013, 23:58)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eh, 30 april toch zeker? Ik ben dan hopenlijk net gearriveerd op kreta. Lijkt me wel leuk om oranjebitter te serveren bij ons op het pleintje.. (vamos)

Chris,
Lijkt mij een prima plan.
Laat even weten, en we zijn ook van de partij.
We zien je bij Makis en Dora.
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#10
Een prinselijk huwelijk belangrijker dan een troonswisseling? Tja, ieder zijn eigen mening dan maar he. Maar ik durf er een lief ding om te verwedden dat het wel rechtstreeks op de Griekse tv wordt uitgezonden.
Quote
#11
wie weet De Koning zou vaker nu op zijn vakantie adres in griekenland zijn dus hij kan ook een officiële bezoek brengen naar de griekse regering. het is al lang geleden dat Bea dat heeft gedaan.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
(29 January 2013, 23:58)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eh, 30 april toch zeker? Ik ben dan hopenlijk net gearriveerd op kreta. Lijkt me wel leuk om oranjebitter te serveren bij ons op het pleintje.. (vamos)

Dan kom ik even langs om mee te proosten Tongue
Quote
#13
Nou dat wordt een gezellige boel op het pleintje in Vamos. Chris, Xander, Willem, Ivonne en misschien willen onze buren Henk en Marion ook wel mee. Moeten we nog in het oranje?
We hebben nog genoeg over van de voetbal.
Gezellie
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#14
(30 January 2013, 18:51)De Haarlemse mug. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou dat wordt een gezellige boel op het pleintje in Vamos. Chris, Xander, Willem, Ivonne en misschien willen onze buren Henk en Marion ook wel mee. Moeten we nog in het oranje?
We hebben nog genoeg over van de voetbal.
Gezellie

Yep, wij zijn dan ook van de partij. H&M drinken dan een Oranje bitter mee Tongue
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#15
Ok dan, 30 april om 5 uur op het pleintje; oranjebitter en voor Arthur Tsikoudia. Deze is overigens van uitstekende kwaliteit bij Makis. Ik zal zorgen voor de oanjebitter.
Quote
#16
Misschien willen en kunnen Berend en Theo ook wel langskomen op 30-04- om 17.00
De Haarlemse mug.'s signatuur Als je met beide benen op de grond blijft staan, kom je geen stap verder.
Quote
#17
Ik ga met de groep naar de inhuldiging kijken in Epidavros. Misschien gooi ik het programma wel om van de heldenreis en gaan we op die dag langs de villa van onze Koning.
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)