he, he, eindelijk geld voor de bouw van een nieuw vliegveld.
#1
Pas begonnen op Paros.
Bekijk de foto serie maar op mijn facebook.
Eddy.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
het rommelt wat met de ziekenhuis op Paros. dachten ze misschien laat een vliegveld doen zo dat de zieken sneller naar Athene kunnen??
Quote
#3
Wat heb je aan een nieuw vliegveld als je niet genoeg geld hebt om de
Winter door te komen, laat staan om een vliegticket te kopen....?!
Quote
#4
(01 February 2013, 19:30)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wat heb je aan een nieuw vliegveld als je niet genoeg geld hebt om de
Winter door te komen, laat staan om een vliegticket te kopen....?!

Het kan misschien de komst van meer toeristen genereren, wat dan weer zorgt voor meer inkomsten voor de lokale bevolking....
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
En jij @Patrick denkt dat als er weer een nieuw prestige object gebouwd wordt waar weer veel geld in de achterzak verdwijnt er meer toeristen komen, ik zag het in Kalymnos, het was al klaar in 2005 maar het heeft nog jaren geduurd voor het open ging vanwege een politiek macht spelletje, het is voor de vliegers goedkoper om op Kos te landen en de passagiers met de ferry over te zetten.
Ook voor het kleine Paros geld het zelfde, vliegen op Santorini of Mykonos en met ferry via Naxos naar Paros
Zelfs hier op Kreta in Sitia was het een losse flodder.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
O.a. daarom @Arthur, dat ik misschien gebruikt heb in mijn reactie.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Nog 2 jaar Oostende @Patrick, ook zon zee en strand en dan Griekenland, maar waar, ik zie in jou avater een mooie boulevard met palmbomen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#8
(01 February 2013, 23:16)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog 2 jaar Oostende @Patrick, ook zon zee en strand en dan Griekenland, maar waar, ik zie in jou avater een mooie boulevard met palmbomen.

De boulevard in mijn avatar is de kustbaan tussen Nea Kios en Miloi (omgeving Nafplio). maar of dit de uiteindelijke bestemming zal worden is nog niet zeker.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)