website met griekse recepten
#1
Al dagenlang ben ik op zoek naar een engelstalige website met griekse recepten die enkele weken geleden op het forum door een Oristelid werd geplaatst. Zou graag de link weer geplaatst zien, omdat er recepten op te vinden waren die net even anders waren.
Quote
#2
Hallo Andre, in het zoekprogramma was niets te vinden over een engelstalige Griekse receptensite ... misschien vind je hier iets tussen ..
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&origin=homepage&q=greeks%20recipes
Quote
#3
mss is dit iets voor U ?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&oq=greek+recipis&gs_l=youtube.3...4112.8422.0.8727.13.13.0.0.0.0.63.690.13.13.0...0.0...1ac.1.GBu1kvoQ-iA
Quote
#4
Heb je een idee wanneer dat bericht met die website er stond André? In dat geval zou je eens in deze rubriek kunnen kijken, als het bericht ooit in de juiste rubriek is geplaatst zou je 'm zo terug moeten kunnen vinden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Succes!
Quote
#5
Hallo Ger,
het zal ong. 4 weken geleden zijn geweest, maar de rubriek ging niet direkt over griekse recepten. Vandaar dat ik ook niets in het zoekprogramma heb kunnen terugvinden.
Dan zit er niets anders op om alle websites die Wilma aangeeft door te spitten, of alle discussies rond die tijd helemaal weer door te lezen.
Bedankt voor alle moeite.
Quote
#6
Heb de site gevonden : in het raad en puzzelhoekje van 23 Januari (vliegen)
www. greek-islands.us/greek-recipes
Quote
#7
Thx voor het zoeken Andre!
ik had deze site ook nog niet in mijn favorieten staan, maar ziet er erg leuk uit.
deze site vond ik gister toevallig:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






kali orexi! Big Grin
Quote
#8
Ook hier kan je fijne Griekse recepten vinden en...ja hoor in het Engels

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






καλή όρεξή
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Recepten op YouTube chris 3 2.139 10 March 2020, 15:23
Laatste bericht: Nanny
  Lidl recepten op YouTube chris 2 2.372 29 June 2019, 07:36
Laatste bericht: Goedas
  Recepten van Diane Kochilas martin 5 3.050 28 August 2016, 11:52
Laatste bericht: Patrick
  Griekse recepten wwopkos 10 5.034 01 April 2016, 21:30
Laatste bericht: Electra63
  Akis Petretzikis en Jamie Oliver heerlijke recepten Bouboulina 0 1.652 10 November 2015, 00:41
Laatste bericht: Bouboulina
  Online Griekse recepten wwopkos 11 7.365 09 May 2015, 16:42
Laatste bericht: Connie

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)