Fodelianakis olijfolie                 
Athene vanuit een ander perspectief
#1
Een (helaas te kort) leuk filmpje over Athene van BNN, zonder ook maar èèn verwijzing naar de crisis.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#2
@Ado, ik kom via jouw link wel bij die bnn site, ik zie ook de zeer positieve comments op dat filmpje, maar t filmpje zelf krijg ik niet te zien. Wat doe ik fout?
Quote
#3
(10 February 2013, 10:07)nanny schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Ado, ik kom via jouw link wel bij die bnn site, ik zie ook de zeer positieve comments op dat filmpje, maar t filmpje zelf krijg ik niet te zien. Wat doe ik fout?

Waarschijnlijk gebruik je Internet Explorer 8 of lager. Probeer Google Chrome eens, daar werkt ie zeker op.
Quote
#4
Het schijnt dat Windows 8 ook problemen geeft. En natuurlijk moet je ook Adobe Flashplayer hebben geïnstalleerd op je computer.
Zelf gebruik ik Firefox, en heb geen probleem met dit filmpje.
ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#5
Heerlijk filmpje het is net of dat ik er zelf weer loop.
Quote
#6
Bedankt Ger voor de tip. Inderdaad erg leuk filmpje, en ik ben het met Ado eens dat het wel wat langer had mogen zijn.
Quote
#7
Voor nog meer (te korte) filmpjes over Griekenland neem even een kijkje op de website van 3 Op reis

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hotel Athene gemakkelijk bereikbaar vanuit Piraeus en Luchthaven kielaa 27 14.949 15 January 2015, 20:16
Laatste bericht: kielaa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)