Nederlands paspoort verlengen in Heraklion
#1
Wellicht goed om te weten voor alle Nederlanders die op Kreta wonen en hun nederlandse paspoort dit jaar moeten verlengen.

De Nederlandse Ambassade in Athene heeft de hieronder vermelde aankonding doen rondgaan.

QUOTE

Beste voorzitter,

Onlangs heeft de Nederlandse Ambassade in Athene wederom het groene licht gekregen van het Nederlandse Ministerie van Buitenlandse Zaken om op vier locaties, waaronder de locatie van het Honoraire Consulaat (HC) te Heraklion, tijdelijk de dienstverlening te verhogen. Het zal in principe eenmalig mogelijk zijn om een paspoortaanvraag en/of NIK (Nederlandse Identificatie Kaart) te doen voor Nederlanders die woonachtig zijn in Griekenland op 8 en 9 april.

Bijgaand doen wij u de volledige informatie toekomen betreffende het bezoek van de consulaire medewerkers.

Wij verzoeken u deze informatie zoveel mogelijk onder leden, leerlingen, ouders en andere Nederlanders woonachtig op Kreta te verspreiden.

Voor aanvullende informatie kan contact worden opgenomen met de consulaire afdeling, dagelijks tussen 08.00-12.30 op telefoonnummer 210-7254950.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,




Consulaire Zaken (A)
………………………………………………………………………………………………
Ambassade van het Koninkrijk der Nederlanden
Leof.Vas. Konstantinou 5-7 | 106 74 Athens | GREECE
………………………………………………………………………………………………

t: +30 210 725 4950 | f: +30 210 725 4908
ath-ca@minbuza.nl |www.dutchembassy.gr
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






UNQUOTE

Voor meer info kun je denk ik het beste contact opnemen met de Nederlandse Ambassade in Athene of het Consulaat in Heraklion.


________________________________________
Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#2
En niet alleen op Kreta, zie link hieronder.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ADO's signatuur Αύριο πάλι.....Morgen weer
Quote
#3
Voor mij gaat die vlieger niet op, omdat ik in NL sta ingeschreven en hier alleen op vakantie ben moet ik dit jaar toch even terug naar NL om de pas te verlengen.
Was wel makkelijk geweest, minder kosten en vlakbij
.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(10 February 2013, 17:46)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Voor mij gaat die vlieger niet op, omdat ik in NL sta ingeschreven en hier alleen op vakantie ben moet ik dit jaar toch even terug naar NL om de pas te verlengen.
Was wel makkelijk geweest, minder kosten en vlakbij
.

Ik heb GEEN medelijden @Arthur Angel
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieks rijbewijs verlengen Arthur 2 1.515 12 September 2018, 08:49
Laatste bericht: Nanny
  Paspoort/ ID kaart verlengen in Griekenland Wick 11 9.337 26 October 2011, 23:05
Laatste bericht: Imogen

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)