NOG:........
#1
8!!!!!!!!!
Quote
#2
En waar kunnen we dat zien?
Quote
#3
Waarschijnlijk bedoelt Cor nog 8 leden om totaal 1500 leden te hebben?( Als je helemaal onderaan het forum kijkt)
Quote
#4
Nou op de iPad- versie zie ik echt geen ledental staan onderaan
Quote
#5
Ik zie ook niks hoor!
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Bij statistieken.
Maria's signatuur Αχ Ελλάδα πώς κατάντησες.
Quote
#7
7!!!!!!!
Quote
#8
6!!!!!!!!!!!!!
Quote
#9
@Cor, heb je al een prijs in gedachten voor de 1500ste?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
Misschien een boot- vistocht op de Kretenzer wateren @Arthur.....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#11
(17 February 2013, 12:41)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien een boot- vistocht op de Kretenzer wateren @Arthur.....?
daar was ik al bang voor Blush
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#12
@Koukla: Bang? Met een zwemvestje om kan je niks gebeuren.
Quote
#13
Even Off-Topic,
Ook allemaal voor de buis met Sven?
Het is hier zo stil.
Geweldig,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#14
Fan van Sven!
Quote
#15
Dames, dames toch. On-topic !;)

5!!!!!!!!!!!
Quote
#16
Sorry! Nog 5 leden tot de 1500, zie ik.
Quote
#17
(17 February 2013, 18:29)Margaritha schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Even Off-Topic,
Ook allemaal voor de buis met Sven?
Het is hier zo stil.
Geweldig,
Groetjes Margaritha

En wat gedacht van die kleine vlaming die ook even kwam piepen en de derde plaats verovert ? straf hé ...:)
Quote
#18
Jaaa... en dan nog getraind door een Belg! ook hè?;)
Nou dwaal ik zelf af, maar het is dan ook ons dorpscaféetje, nietwaar.
Quote
#19
4!!!!!!!!!!!!!!
Quote
#20
(17 February 2013, 12:41)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien een boot- vistocht op de Kretenzer wateren @Arthur.....?

Dat heb ik al eens aangeboden @Bart, je buurman wou hem toen niet, ik dacht gewoon een bosje bloemen en een fles tsikoudia.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#21
Nog 1 x kan het niet laten en dan stop ik met off-topic,
Geweldig die kleine Vlaamse Bas een topper,opvolger van Sven in de toekomst denk ik Kritikaster.Els en Cor.
Fryslân Boppe met Sven en Ireen.
Op naar de 1500 Oriste fans
Groetjes Margaritha.
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#22
Nog 2 ;)
Quote
#23
Ja...... 2 !!!!!!!!!!!!!!!
Quote
#24
EEN!!!!!!!!!
Quote
#25
Tjonge, ik zou er bijna zenuwachtig van worden. Wil Bart Swings niet het 1500e lid worden?
;)
Quote
#26
En de 1500ste is:


Barocky!!!!!!!!!!!!

Ger van der Waal en medewerkers en natuurlijk alle forumleden van harte gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal.
En uiteraard Barocky, hij weet het nog niet, van harte gelukgewenst.
Barocky heeft de winkel nu al aan het werk gezet, zie ik.
Quote
#27
Beste Ger,

proficiat met het bereiken van deze mijlpaal. Het aftellen naar de 2000 is nu begonnen. Hartelijk dank voor het vele plezier dat je ons als lezers middels dit forum biedt. Maar ook voor de schat aan informatie die op Oriste wordt uitgewisseld.

Erwin
Quote
#28
1500 mag je al een vrij groot dorp noemen, zelfs al een stadje,
met onze Ger als burgemeester,
en wij allen als dorpsgenoten, waar we kunnen vertellen, vragen stellen, informeren, over alles en nog wat over Griekenland.

Het dorp, met de welluidende naam Oríste, hoog op een heuvel met zicht op de Egeïsche zee,
met dorpsgenoten die van heinde en ver komen: van Agios Nikolaos tot Zagoria, van Drama tot Samos, maar ook van Friesland tot West-Vlaanderen.

Het is leuk toeven in dit dorp.
Ik maak er alleszins heel regelmatig een wandelingetje in.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#29
Vlagreco,
Wat een heerlijk knus en waar gebeurd verhaal van jou,kan me er helemaal in vinden!
Zelf een echt dorpscafeetje ,onze gezellige dorpskroeg Het kafeneion
Misschien drinken we ooit nog eens met alle liefhebbers samen een heerlijk Ouzo daar,gewoon aanschuiven.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#30
Ik pleit voor een gezellig Grieks Oriste-etentje met bijbehorende Griekse wijnen van Martin. :)
Quote
#31
(19 February 2013, 23:25)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik pleit voor een gezellig Grieks Oriste-etentje met bijbehorende Griekse wijnen van Martin. :)
En jij betaald? Big Grin
Quote
#32
Wie weet heeft iemand van onze forumgenoten ook de gave om in ons kafeneion wat extra sfeer te brengen, zoals Manolis in:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik ken alvast een forumgenoot die wel degelijk de bouzouki kan hanteren: Bob Rempetis.
Misschien zijn er nog?
Of bijvoorbeeld ook goede dansers?
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#33
@Vlagreco: van West-Friesland tot Vlaanderen en van Drama tot Samos? Vergeet je niet een paar stukken?
Ik stel voor: van West-Friesland en Delfzijl tot Zuid-Limburg en Vlaanderen; van Igoumenitsa en Alexandropolis tot aan Rhodos en Mani!
Quote
#34
Wat een leuke reacties allemaal :) En wat fijn om te lezen dat dit forum zo enorm word gewaardeerd en gelezen. Ik had, toen ik ooit het idee kreeg een Grieks forum op te starten, nooit durven dromen dat dit zó zou aanslaan. Tegelijkertijd wil ik de credits ook terugleggen bij de inmiddels 1500 forumleden die met z'n allen over één enorme database van waardevolle Griekenland-informatie beschikken en ook nog bereid zijn die kennis hier op het forum met anderen te delen. Daarnaast heerst er in "dit virtuele dorp met dat mooie uitzicht" vrijwel altijd een gezellige, relaxde, vriendelijke, zeg maar gerust familiaire sfeer. En dat is écht niet vanzelfsprekend op een forum, ik heb het al eens anders meegemaakt ;)
Dus wat mij betreft:
Chapeau aan alle forumleden!!!

Met z'n allen hebben we van dit Oríste! gemaakt wat het nu is!

efcharisto1

Ger


(19 February 2013, 14:24)Cor Nieuw Vennep schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ger van der Waal en medewerkers en natuurlijk alle forumleden van harte gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpaal.
En uiteraard Barocky, hij weet het nog niet, van harte gelukgewenst.
Barocky heeft de winkel nu al aan het werk gezet, zie ik.

(19 February 2013, 14:50)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger,

proficiat met het bereiken van deze mijlpaal. Het aftellen naar de 2000 is nu begonnen. Hartelijk dank voor het vele plezier dat je ons als lezers middels dit forum biedt. Maar ook voor de schat aan informatie die op Oriste wordt uitgewisseld.

Erwin

(19 February 2013, 22:56)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




1500 mag je al een vrij groot dorp noemen, zelfs al een stadje,
met onze Ger als burgemeester,
en wij allen als dorpsgenoten, waar we kunnen vertellen, vragen stellen, informeren, over alles en nog wat over Griekenland.

Het dorp, met de welluidende naam Oríste, hoog op een heuvel met zicht op de Egeïsche zee,
met dorpsgenoten die van heinde en ver komen: van Agios Nikolaos tot Zagoria, van Drama tot Samos, maar ook van Friesland tot West-Vlaanderen.

Het is leuk toeven in dit dorp.
Ik maak er alleszins heel regelmatig een wandelingetje in.
Quote
#35
Ger, ook vanuit Westfriesland van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!
Quote
#36
ook vanuit het zonnige maar koude Oost-Vlaanderen een dikke proficiat. Wij zijn nu nog een dorp, maar nu op naar een stad, haha.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)