Anek: Venetie toegang
#1
Waarschijnlijk vanwege de discussie "overlast in Venetie door megaschepen" verandert Anek de aankomst-/vertrekterminal naar Porto Marghera, misschien zullen de vaartijden aangepast worden, zie link (info uit een ander forum)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Johannes
Quote
#2
wat daar parkeert is echt mega vergelijk met die schepen van Anek. jammer dat laste stukje over de weg op de zee naar de eilandje waar de haven waar Anek zat, was de mooiste stukje .
ik zag iets anders, en ik heb de idee dat steeds meer vracht schepen op deze routes worden gezet. afgelopen zomer de ervaring met Minoan, die trouwens geen Minoan meer is, was zo slecht dat ik denk om nooit meer over Italië te gaan.
Quote
#3
Confused Is voor jullie Ancona niet beter dan ? Wij (65+ wonenede op Kreta)) varen al jaren met Minoan van Ancona of van Patra en zijn dik tevreden. Niet altijd in de zomer, ook de lente of herfst.
Een keer (maar nooit meer) zijn we met de Zeus van Minoan vanaf Patra naar Italië gevaren en dat was een erg slechte ervaring. Vaart deze nu soms op Venetië ?
Quote
#4
Begin van het jaar was er een documentaire over Venetië op de NL tv. Daar kwam o.a. ook ter sprake welk een schade de veerboten en cruiseschepen aan de lagune aanrichten. Ik vind het goed dat er een alternatief gezocht wordt.
Quote
#5
Hallo beste forum lezers,
Hebben tot nu toe geen slechte ervaring gehad vertrek vanaf Venetie.
Diverse keren met Minoan en Anek gevaren. Dit voorjaar met Anek omdat de vertrek tijden voor ons aantrekkelijker waren. Wel is het zo dat de schepen (Ro-Ro) inderdaad meer op vrachtschepen gaan lijken.
Gaan zeker dit voorjaar weer met Anek voor ons zou Acona te ver rijden zijn. Hebben via coördinaten gekeken waar vertrek nu plaatsvind, is in de buurt van oude haven.
Ostria
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ANEK-Superfast JohannesGR 20 8.369 26 July 2023, 08:30
Laatste bericht: JohannesGR
  ANEK-schemaverandering JohannesGR 3 1.434 03 April 2022, 00:36
Laatste bericht: iakovos
  ANEK-schema veranderd 27.6-4.7.21 JohannesGR 0 660 05 June 2021, 17:13
Laatste bericht: JohannesGR
  "Toegangsverbod" Venetie JohannesGR 4 1.515 08 March 2020, 23:36
Laatste bericht: JohannesGR
  ANEK-tijden week 23-27 juli JohannesGR 0 862 24 July 2019, 14:52
Laatste bericht: JohannesGR
  ANEK-Problemen JohannesGR 1 1.561 05 April 2019, 17:28
Laatste bericht: JohannesGR
  Anek/Minoan veranderingen JohannesGR 1 1.314 01 June 2018, 17:30
Laatste bericht: chris
  Minoan Venetie vertrektijden veranderd JohannesGR 0 1.194 11 July 2017, 16:46
Laatste bericht: JohannesGR
  Minoan vertrekt uit Venetie ? iakovos 38 10.962 27 February 2017, 14:13
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  ANEK 2017 boekbaar JohannesGR 26 9.784 19 December 2016, 11:29
Laatste bericht: Bowie

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)